Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 22. juni 2022

Mer om min tidligere Rimi-distriktssjef Anne Kathrine Skodvin. (Fra 'Blindern studenterhjem 1975-2000')

IMG_20220622_112624

PS.

De døtrene (Christine og Silje).

De pleide Anne Kathrine noen ganger å ta med på jobb, mener jeg å huske.

(Dette var vel muligens snakk om en varetelling (eller noe lignende) på Rimi Bjørndal.

På den tida jeg jobba som assisterende butikksjef der.

Noe jeg jobba som fra 1996 til 1998).

Og sånn var det vel også, med kassaleder Carmen, fra Matland/OBS Triaden, (hvor jeg jobba fra 1990 til 1992), mener jeg å huske.

(At hu også tok med døtrene/ungene sine, på en varetelling en gang, (må det vel ha vært).

Noe sånt).

Så sånn var vel det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Jeg tror ikke at hu serbiske venninna, (som seinere har blitt veldig kjent), var med til Rimi Bjørndal, (fra Akershus Amtstidende 18. juni 2002):

jugo

https://www.nb.no/items/bfc2b561ccd278f50fef1d1313d31d2a?page=0&searchText="christine%20skodvin"

PS 3.

Her er de samme jentene igjen, selv om Østlandets Blad har surra litt med bildeteksten, (fra Østlandets Blad 28. august 2000):

samme jentene igjen

https://www.nb.no/items/de319dc9293bcfd9d7499f0a451d69ee?page=15&searchText="christine%20skodvin"

PS 4.

Det var jo sånn, at min far, hadde ei slags elskerinne, (muligens Margrethe Surlien), som bodde like ved Bislett stadion, (på 70/80-tallet).

(Og jeg var med dit, kanskje et dusin ganger, (for jeg pleide å hjelpe min far å levere senger i Oslo/Akershus/Buskerud)).

Så jeg har pleid å følge med, på Bislett Games, (på NRK, og også på BBC/ITV, da jeg var på språkreise til Brighton, sommeren 1985).

Men jeg kan ikke huske, å ha sett, hu dattera til Anne Kathrine på TV.

(Kun hu jugoslavisk-norske).

Så det er mulig at dattera til Anne Kathrine har slitt en del med skader.

(Noe sånt).

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 5.

Dattera til Anne Kathrine vant visst ikke noen gull, som senior-løperske, (så de er kanskje sure på meg, siden at jeg vant Rimi Gullårer, som Rimi Langhus-butikksjef i 2001, og så gidder de ikke å hjelpe meg, når jeg ber om bevis på dette):

ikke gull

https://no.wikipedia.org/wiki/Christine_Skodvin

PS 6.

Eldstedattera til Anne Kathrine og Christina Vukicevic var visst i en klasse for seg, som ungjenter, (fra Østlandets Blad 2. september 2002):

i en klasse for seg

https://www.nb.no/items/5465b6b9b433692e629a9ce2de538ff8?page=19&searchText="christine%20skodvin"~1

PS 7.

Anne Kathrine sin yngste datter er/var visst også hekkeløperske, (fra Østlandets Blad 4. februar 2003):

yngste datter

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter