Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 14. juli 2022

Hm

jeg er visst i instagram fengsel

PS.

Det var forresten surr, når jeg skulle registrere en konto, i går.

Jeg prøvde først å bruke min Facebook-konto.

(Siden at Facebook og Instagram har samme eier.

Nemlig Meta).

Men det var ikke bare-bare.

Man måtte likevel legge til mail-adresse (og et nytt passord).

(Så det er mulig at Facebook/Meta har kjøpt opp sin konkurrent Instragram, for å legge de ned/tulle med de.

Noe sånt).

Og da jeg tastet inn min vanlige mail-adresse (eribsskog@gmail.com) så var den i bruk fra før.

Så jeg prøvde en 'reserve-mail-adresse' som jeg har (erik.ribsskog@outlook.com), men den ble ikke godtatt.

(Så jeg tenkte at det muligens var sånn, at noen nett-troll, hadde tulla, med den mail-adressen og.

Noe sånt).

Og da prøvde jeg å bruke mobil-nummeret mitt istedet.

Og da fikk jeg registrert en konto (erikribsskog).

(På tredje forsøk).

Men det er jo kaos der.

(Må jeg si).

Siden at noen nett-troll har brukt min mail-adresse fra før der.

(For å si det sånn).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Da fikk jeg visst tilbake den kontoen (erik_ribsskog) etter å ha registrert mobil-nummeret mitt (etter å ha trykket 'Disagree'-knappen):

da funka den kontoen

PS 3.

Grunnen til at jeg prøvde å logge inn via mail-adresse (og ikke mobil-nummer).

Det var at når jeg logga inn via mobil, så gikk det ikke an å søke (for eksempel på 'ribsskog').

Så jeg prøvde å logge ut og logge inn igjen da.

Så det som har skjedd er visst at da jeg prøvde å registrere en konto i går.

Så ble den (erik_ribsskog) registrert.

Men den ble med en gang merket som 'suspended' av Instagram.

(Før jeg fikk begynt å bruke den.

Til og med).

Og så har jeg da (i kaoset) registrert en 'mail-konto' (erikribsskog).

Og så har den slutta å virke (sånn at man ikke kan søke osv., (etter at jeg hadde rapportert noen klager, på nettmobbing)).

Og så har jeg da havna inne på den første kontoen igjen (og fått åpna den).

Så det er jo et kaos uten like.

Og hvordan man skal klare å få noe ordentlig kundeservice der (sånn at jeg kan få en konto som er knyttet til min 'hoved-mail-adresse' (som nett-trollene har brukt til å opprette en konto)).

Det kan man lure på.

Det er nok rimelig vanskelig å få til, hvis jeg skulle tippe.

'Internett-firmaer' (som MyHeritage og Twitter osv.), har jeg veldig dårlig erfaringer med, når det gjelder kundeservice.

Ordet 'kundeservice' er et fremmedord for dem.

(Kan det virke som).

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter