Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Fw: Sendingsbekreftelse på ordre 203053872
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 21. juli 2022 kl. 20:58
Til: kundeservice@komplett.no
Kopi: komplett@komplett.no, post@canica.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, post <post@finkn.no>, Farmasiet Kundeservice <kundeservice@farmasiet.no>, support@porterbuddy.com, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, sfovpost@statsforvalteren.no, postkasse@datatilsynet.no
Hei,
jeg bestilte noen Farmasiet-varer i går.
Og så fikk jeg en mail, om at jeg kunne da få fler varer gratis levert (fra andre firmaer) gjennom Porterbuddy.
Og nå fikk jeg de varene på døra.
Men dere har tatt 69 kroner i frakt-gebyr.
Det skulle være gratis, ettersom jeg har forstått det.
Så det må jeg klage på.
Og noen nett-troll har også registrert en konto i mitt navn hos dere, så jeg måtte bruke min Hotmail-konto, når jeg bestilte fra dere (for man måtte ha konto, for å bestille).
Kan dere kanskje rydde opp i det 'troll-tullet'.
Skjerpings!
Erik Ribsskog
PS.
Det var også et pizzabud her, med to store pizzaer, cirka en halvtime før deres bud var her.
Så dere noe til det budet?
(Stod han på parkeringsplassen enda og styrte/ringte?).
Hvilket pizza-firma var det ihvertfall.
Min tremenning Øystein Andersen (som er adoptert fra Korea, så han er ikke en ekte slektning, for å si det sånn) hadde som 'hobby' (sa han) å bestille pizza på døra, til naboer han ikke likte, på 80-tallet (i Lørenskog).
Kan det være han som kødder sånn enda?
Skjerpings!
---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@hotmail.com>
Date: tor. 21. jul. 2022 kl. 20:44
Subject: Fw: Sendingsbekreftelse på ordre 203053872
To: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
From: Komplett.no <komplett@komplett.no>
Sent: 21 July 2022 06:56
To: eribsskog@hotmail.com <eribsskog@hotmail.com>
Subject: Sendingsbekreftelse på ordre 203053872
Komplett logo
Hei!
Takk for at du handler hos oss.
Hvis du skal hente din forsendelse på Pick up Point får du en egen melding når pakken din kan hentes.
Skal du hente din pakke i butikk eller få den levert hjem kan du spore forsendelsen ved hjelp av linken "Se pakkesporing" lenger ned i mailen.
I linken her finner du informasjon om salgsbetingelser, angrerett og åpent kjøp.
Vedlagt finner du også skjema for angrerett.
Vennlig hilsen
Komplett.no
Ordresammendrag:
Ordrenr.: 203053872 (Se ordrestatus)
Bestiller: Erik Løvenbalk Ribsskog
Betaling: CreditCard
Levering: Hjem med Porterbuddy
Vare Bestilt Sendt Pris Totalt
JBL T110 kablede ørepropper, In-Ear (sor
Varenr: 916857 1 1 97 97
Total varer 97,00
Frakt 69,00
Totalt inkl. mva kr. 166,00
Spørsmål?
Besøk kundeservice
Trygg E-handel
Angrerettskjema.PDF
488K
PS.
Jeg har også blogget om tidligere.
At det har stått, i mailen man får, når man bestiller fra Farmasiet (gjennom Porterbuddy).
At man da kan få varer kostnadsfritt levert fra Clas Ohlson i 'samme slengen'.
(Det er en sånn fancy mail man får.
Og så står det, hvor mange timer man har til rådighet.
For å rekke å få disse varene gratis samlevert (som de kaller det).
Noe sånt).
Men Clas Ohlson har seinere forsvunnet, fra den 'gratis-lista'.
Og spørsmålet er om Komplett burde stå der.
(For å si det sånn).
For man må vel bruke, noen slags 'russiske ingeniører', for å få dette til å funke (når man bestiller varer).
(Det er meningen at det skal komme opp en slags boks, som man skal krysse av.
Og der skal stå:
'Vil du ha disse varene gratis samlevert med Farmasiet'.
Noe sånt.
Men dette er visst bare noe slags luftslott, som Porterbuddy har diktet opp.
For dette funker aldri.
Kan det virke som).
PS.
Jeg har også blogget om tidligere.
At det har stått, i mailen man får, når man bestiller fra Farmasiet (gjennom Porterbuddy).
At man da kan få varer kostnadsfritt levert fra Clas Ohlson i 'samme slengen'.
(Det er en sånn fancy mail man får.
Og så står det, hvor mange timer man har til rådighet.
For å rekke å få disse varene gratis samlevert (som de kaller det).
Noe sånt).
Men Clas Ohlson har seinere forsvunnet, fra den 'gratis-lista'.
Og spørsmålet er om Komplett burde stå der.
(For å si det sånn).
For man må vel bruke, noen slags 'russiske ingeniører', for å få dette til å funke (når man bestiller varer).
(Det er meningen at det skal komme opp en slags boks, som man skal krysse av.
Og der skal stå:
'Vil du ha disse varene gratis samlevert med Farmasiet'.
Noe sånt.
Men dette er visst bare noe slags luftslott, som Porterbuddy har diktet opp.
For dette funker aldri.
Kan det virke som).
Så sånn er det.
Bare noe jeg tenkte på.
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS 2.
Her er mer om dette:
PS 3.
Enda mer om dette:
PS 4.
De forrige walkman-øreproppene mine.
De kjøpte jeg forresten på Tesco Superstore Liverpool One.
Sommeren 2017.
Mens jeg bodde på Lord Nelson Hotel.
(Etter å ha flytta til England, fra Høvik.
Da jeg endelig (etter bortimot ti år) fikk en del av pengene, for min del av sameiet Bergstø.
For å si det sånn).
Men de øreproppene, har plutselig slutta å virke.
Det er bare mono-lyd i de nå.
(Det er bare den ene høyttaleren som virker.
Fant jeg ut her om dagen).
Og det er jo ikke like bra som stereo.
(For å si det sånn).
Så sånn er det.
Bare noe jeg tenkte på.
Men men.
PS 5.
Her er mer om dette: