Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 22. juli 2022

Jeg sendte en e-post til Komplett

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
(ejTag:2806132) Klage/Fwd: Fw: Sendingsbekreftelse på ordre 203053872
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 22. juli 2022 kl. 17:38
Til: kundeservice@komplett.no
Kopi: komplett@komplett.no, post@canica.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, post <post@finkn.no>, Farmasiet Kundeservice <kundeservice@farmasiet.no>, support@porterbuddy.com, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, sfovpost@statsforvalteren.no, postkasse@datatilsynet.no
Hei,

det synes jeg at høres litt drøyt ut, at jeg skal sende kontonummeret mitt til en russer.

Det må jeg klage på.

Jeg oppga vel alt av sånn informasjon, da jeg bestilte.

Hva skal dette bety, lurer jeg.

Dere har også kutta ut mail-historien.

Og dere viser ingen vilje til å rydde opp etter de nevnte nett-trollene (som jeg forklarte om i den forrige mailen).

Så dette må jeg klage på.

Jeg ønsker å heller få svar fra en overordnet om dette.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Dere kan også si til deres eier Rimi-Hagen (hvis han ikke har solgt dere, siden sist jeg sjekket).

Om han kan sende en kopi, av det skryte-brevet, som han sendte meg, i 2001, da jeg vant drifts-konkurransen Rimi Gullårer, som butikksjef på Rimi Langhus.

Av den grunn at jeg har en mer eller mindre gal onkel i Kvelde, som har klart å raske til seg/stjele dette brevet, for en del år tilbake (og han/de nekter å sende det).

Skjerpings!


fre. 22. jul. 2022 kl. 14:10 skrev <kundeservice@komplett.no>:
 

Hei, Erik

Send meg gjerne kontonummer som du fraktkostnaden tilbakeført til, så skal vi ordne det. 

Med tanke på pizzabudet har jeg dessverre ingen info.
 
Med vennlig hilsen

Vladimir 
Kunderådgiver
Komplett Kundeservice


PS.

Her er det nevnte pizza-budet forresten (jeg har ikke bestilt pizza på døra, siden rundt årtusenskiftet, så jeg er ikke helt sikker på hvilket firma dette er snakk om):

budet

PS 2.

Det var forresten sånn, at noen (antagelig pizzabudet) ringte meg fra mobil-nummer 93943289 noen sekunder/minutter etter at jeg tok bildet overfor.

Og det er visst en ved navn Kamil Bettin (ifølge Gule Sider).

Men siden at han bruker sin private mobil.

Så står det jo ikke hvilket firma det er snakk om.

Det er mulig at de har sendt mail til min Hotmail-adresse.

(Tenker jeg nå).

Men den er jeg ikke så ofte innom.

Den brukte jeg mest før jeg fikk meg Gmail, i 2004.

(Også var det sånn, at min kusine Rahel Savoldelli (i Berlin) nekta å begynne å bruke den nye mail-adressen.

Så jeg har også beholdt den gamle, da.

For å si det sånn).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS 3.

Det kan se litt ut som at det var et Domino-bud (men jeg kan ikke se å ha fått noen mail fra dette firmaet, i forbindelse med denne troll-bestillingen):

domino hm

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter