Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 29. august 2022

Mer fra #USA

mer fra usa

PS.

Det var sånn, at både Einstein-boten, Anna-boten og IceChat falt ut samtidig.

Så da var det bare blablabot igjen, som hadde op, på irc-kanalene mine (#USA, #London og #blablatemp).

Så det er mulig at jeg burde hatt en par bot-er til.

Men i våre dager, så er det ikke så mange firmaer, som leier ut sånne bot-shell lenger.

Og dette var et prosjekt jeg begynte med, fordi at jeg kjeda meg, i fjor vår.

For Solberg-regjeringen bestemte, at de ikke var lov å dra med t-banen, Kiel-ferja og danskebåten.

Så derfor begynte jeg å chatte på irc igjen.

(På grunn av kjedsomhet.

Må jeg si).

Og så ble jeg så mobba/trakassert, på de norske irc-kanalene (som #Norway).

Og noen i Stokke (trench) hadde tatt over min tidligere irc-kanal (#blablabla).

Så jeg tok da over #USA og #London, på samme måte.

(Siden at det ikke var så mange som chatta der, under pandemien.

For å si det sånn).

Men det er klart, at det kan jo være sånn, at det blir takeover, på disse kanalene, når omtrent alt av boter faller ut.

Noen ganger drar jeg jo med Kiel-ferja osv., og da har jeg ikke med meg PC.

Så da er det like spennende hver gang, om botene har falt ut eller ikke, når jeg kommer hjem igjen.

Så jeg burde kanskje hatt et par irc-boter til.

Men å ha boter fra samme firma, er kanskje ikke noe vits.

Hvis en bot faller ut, så faller kanskje den andre ut og.

Og når det er litt mangelvare på irc-botshell-firmaer.

Så er det ikke så lett, som da jeg bodde i Leather Lane (hvor jeg bodde fra 2006 til 2011) i Liverpool.

Men de Stokka-folka får det visst til (på #blablabla).

Så det er kanskje mulig å bli flinkere med disse botene.

Hm.

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Jeg lurer forresten på om det var sånn, at loller er PirateBay-grunnlegger/talsmann Peter Sunde Kolmisoppi.

(Ifølge rykter).

Og så er antiloly hun greske landhvalen (som hu ble kalt av ShadowDog på #Norway) som jager kommunister da (og som muligens har tatt rotta på cxp).

(Noe sånt).

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter