Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 29. august 2022

Mer om Hanna Østberg fra Rimi Bjørndal. (Fra Aftenposten 13. februar 1991)

hanna østberg

PS.

Som jeg blogget om her om dagen.

Så jobba Hanna også en del på Rimi Ryen.

(På Abildsø).

Fortalte hu meg, like før jeg slutta som assisterende butikksjef, på Rimi Bjørndal.

For å begynne som butikksjef på Rimi Nylænde.

(Høsten 1998).

Og på Rimi Ryen hadde det vært så skøy å jobbe, sa Hanna.

(Noe jeg vel har skrevet om i Min Bok 5).

For der bare tulla de.

(Var det vel).

Så det var kanskje ikke så rart, hvis hu som var butikksjef der (Kristen Sørhagen) ble mer eller mindre skrullete.

(For å si det sånn).

For når hu gikk hjem, om ettermiddagen.

Så ble det visst ikke gjort så mye der, resten av dagen.

(Sånn som jeg forstod det).

Så sånn var visst det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter