Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 28. september 2022 kl. 11:02
Til: Svelviksposten - Redaksjon <redaksjon@svelviksposten.no>
Kopi: abonnement@svelviksposten.no, kontakt@amedia.no, PFU Pressens faglige utvalg <pfu@presse.no>, redaksjon@svelviksposten.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>
Hei,
hvis dere tror det er kundeservice å sende meg rundt som en kasteball sånn.
Jeg har også fått svar fra et åndsvakt høl hos dere.
Dere terger meg og kaster bort tida mi.
Jeg sender kopi til forbruker-myndighetene.
Helvetes skrullinger hele gjengen.
Og dere hos Amida har vært vidda tidligere.
En periode kunne man kun betale med det barnslige Vips.
(Noe jeg har klaget på før).
Så dere er styrt av idioter, kan det virke som.
Og drive å syte sånn, om at dere har mye å gjøre, er veldig uprofesjonelt også.
Sånt kan dere ta med sjefen deres og ikke med kundene, vil jeg si.
Det finnes nok russe-aviser som er mer seriøst drevet en drevet enn den blekka deres full av alle mulige tullete skrivefeil.
Og sånn har det vært i alle år.
Skjerpings!
Erik Ribsskog
ons. 28. sep. 2022 kl. 10:44 skrev Svelviksposten - Redaksjon <redaksjon@svelviksposten.no>:
Hei Erik
så kjedelig å høre at du har blitt trukket dobbelt. Vi er kun to journalister i redaksjonen og sitter derfor ikke med alle detaljene rundt abonnement, da vår hovedoppgave er å produsere innhold til avisen. Jeg kan dessverre derfor ikke forklare hvorfor du har blitt trukket dobbelt. Jeg skal derimot videresende denne eposten til kundeservice slik at de han håndtere saken og gi deg en forklaring.
Du kan også forsøke å nå kundeservice på tlf: 32 27 70 28 for snarlig håndtering.
Med vennlig hilsen
Martina Pettersen
Journalist Svelviksposten
tir. 27. sep. 2022 kl. 17:15 skrev Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>:
Hei,
under agurk-tida (var det vel) så kjøpte jeg et sånt prøve-abonnement på Svelviksposten, til en krone.
Og nå var det noe jeg hadde lyst til å lese, i den avisa.
Men da måtte jeg ut med 55 kroner.
(Det var også tilbud, men en annen type kampanje.
Jeg husker at min fars kusine Reidun og dem, pleide å abonnere på Svelviks-avisa, selv om de bodde i Lørenskog.
Så jeg pleier også å følge med på dødsannonsene osv., for det er mange jeg fortsatt veit hvem er der).
Og så sjekka jeg nettbanken nå.
Og jeg lurte på hvorfor det plutselig var mindre penger enn jeg hadde regna med.
Og da har dere trukket dobbelt beløp.
Dere har trukket både 55 kroner og 54.50.
Så det er jo bedrageri, må jeg si.
Det er forresten sånn, at Aftenposten, de lar meg kjøpe prøve-abonnement, til en krone, mer eller mindre hver måned.
Så det kunne kanskje dere hos A-media gjort og.
Det er kjedelig å ikke ha den dyre alt pluss (eller hva den heter).
Dere skal absolutt flå Nav-klienter osv., kan det virke som.
Dette må jeg klage på.
Skjerpings!
Erik Ribsskog
PS.
Her er mer om dette (fra 'Min side'):
Forfallsdato: 23. sep. 2022
Abonnementsperiode: 22. sep. 2022 - 21. okt. 2022
Abonnementstype: Digital
Beløp: 54.5 kr
Forfallsdato: 22. sep. 2022
Beskrivelse: Avvik ved kobling av kredittkortbetaling
Beløp: 55 kr