Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 28. september 2022

Og enda enda en e-post til Amedia

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
SV 9982017
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 28. september 2022 kl. 16:16
Til: Emine Yilmaz <kontakt@amedia.no>
Kopi: post <post@finkn.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, sfovpost@statsforvalteren.no, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, PFU Pressens faglige utvalg <pfu@presse.no>, post <post@finanstilsynet.no>, anders.opdahl@amedia.no, gisle.torheim@amedia.no, Svelviksposten - Redaksjon <redaksjon@svelviksposten.no>, abonnement@svelviksposten.no, info@asda.co.uk, Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>
Hei,

det høres jeg ut som merkelig feil.

Du har bare tatt det ut av lufta (på førsten) at min klage ikke er riktig, virker det som.

Så det synes jeg at høres ut som at dere har lite respekt for kundene.

Så det må jeg klage på.

Så jeg vil gjerne ha svar fra en overordnet.

Det er sikkert hyggelig å sitte og 'jazze' om dette hele dagen.

Men jeg venter heller på at 'store høvding' (han flintskalla konsernsjefen) svarer.

Og så kan jeg heller prøve å ta dette med banken igjen.

Når forbrukeren må punche inn et konto-nummer, så er det litt rart, synes jeg.

Det virker ikke så forbruker-vennlig, synes jeg.

Hvis man taster inn et tall feil, så får noen helt andre folk pengene.

Og da lurer kanskje de på hva man driver med.

Det virker litt som noe tull, denne settingen, synes jeg.

Så jeg kan heller prøve å ta det med banken igjen.

Og prøve å få de til å rydde opp dette tullet deres.

Jeg husker at jeg kjøpte en jakke i England en gang.

Og så var det nupper på den, så jeg, da jeg kom hjem.

Og da jeg klagde, så satt Asda/Walmart bare pengene tilbake igjen, inn på kortet.

Uten å be om kontonummer, eller noe lignende.

Og sånn er det også andre steder (som i hamburger-restauranten på Kiel-ferja).

Så at det skal være så vanskelig, det lurer jeg litt på.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


ons. 28. sep. 2022 kl. 15:38 skrev Emine Yilmaz <kontakt@amedia.no>:
Hei,

Beklager at jeg svarte feil.
Du hadde blitt belastet for samme periode to ganger, men for at jeg kan rydde opp i det trenger jeg et kontonummer. 
Uten ditt kontonummer for jeg dessverre ikke utbetalt 55 kr.

Jeg ser at du legger flere på kopi og de som ønsker kan svare deg.

Håper at jeg kan nå få ditt kontonummer slik at vi kan få utbetalt pengene i morgen.


Vennlig hilsen
Emine
Amedia Kundesenter
System - Drift
 
På Wed, 28 Sep ved 3:33 PM , Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> skrev: 
Hei,

det var ikke det du sa klokka 9.27.

Da bare gjorde du deg dum, og nektet å rydde opp.

Så denne dårlige kundeservicen må jeg klage på.

Det er veldig irriterende å bli terget på den måten, synes jeg.

Jeg har jobbet med kundeservice hele livet selv (mer eller mindre) og har også gått på handel og kontor osv., og lært om at kunden alltid har rett.

Så dette var bånn i bøtta, synes jeg.

Så dette må jeg klage på.

Jeg forklarer at jeg vil ha svar fra han 'skjeggape-konsernsjefen deres' (som også er flintskalla, ser det ut som på bildet).

Men det hører dere heller ikke på.

Så makan til lite respekt for kundene skal man leite lenger etter, tror jeg.

Dette står også noe svada om 'avskrevet rest' på den statistikken/bildet deres.

Dere får heller la konsernsjefen forklare med ord, istedet dette russiske tullet deres.

Det er ikke alle kundene deres som har revisor-bakgrunn.

For å si det sånn.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


ons. 28. sep. 2022 kl. 15:15 skrev Emine Yilmaz <kontakt@amedia.no>:
Hei,

Første trekk på abonnementet på 55 kr den 22/9-22 ble registrert på abonnementet ditt uten periode.
På grunn av denne feilen har systemet fakturert og belastet for samme periode igjen.

Vi har dessverre ingen mulighet til å utbetale tilbake på kort og trenger et kortnummer.


Vennlig hilsen
Emine
Amedia Kundesenter
System - Drift
 
På Wed, 28 Sep ved 3:08 PM , Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> skrev: 
Hei,

det synes jeg at hører ut som noen røverhistorier.

Her har jeg oppgitt kort-nummer og det ene med det andre.

Og så er dere ikke fornøyd med det.

(Etter å ha belastet meg to ganger.

Og det ønsker jeg gjerne å bli forklart årsaken til.

For å si det sånn).

Etter en uforklarlig ekkel oppførsel.

(Hvor dere bare gjorde dere dumme, og nektet å rydde opp.

For å terge meg mest mulig.

Kan det virke som).

Dette virker som noe Stasi-greier.

Han der skjegg-ulf-konsernsjefen deres får svare.

Dette synes jeg høres rart ut, at dere ikke skal klare å rydde opp i dette, på en enklere måte.

Uten å bry meg, sånn at jeg punche inn masse tall.

Her tuller dere, mistenker jeg.

Jeg har nå litt lite tillit til dere.

Også etter deres forrige 'stunt', hvor dere kun tillot kundene, å betale med Vipps, i X antall uker/måneder.

Før dere da tok en like skarp u-sving.

(For å si det sånn).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


ons. 28. sep. 2022 kl. 14:57 skrev Emine Yilmaz <kontakt@amedia.no>:
Hei

Vi få dessverre ikke utbetalt til kortnummer.
For å tilbakebetale 55 kr trenger vi et kontonummer.



Vennlig hilsen
Emine
Amedia Kundesenter
System - Drift
 
På Wed, 28 Sep ved 2:55 PM , Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> skrev: 
Hei,

jeg oppga jo kort-nummeret mitt da jeg bestilte.

Så jeg synes det høres rart ut at dere nå ber om kontonummer, etter tidenes u-sving.

Så dette vil jeg gjerne ha svar fra en overordnet om.

Jeg har også nå sendt 3-4 mail og kontaktet banken og det ene med andre.

For noe som kun burde være en formalitet.

Så jeg ønsker å få en erstatning for denne tida som dere har kasta bort for meg.

På grunn av noe uforståelig surr, som dere først nekta å rydde opp i, av uforklarlige 'kjøtthue-grunner', må man vel si.

Og som egentlig bare burde være en formalitet, vil jeg si.

Dette vil gjerne ha svar fra noen overordnede om.

For dette ligner ikke grisen, vil jeg si.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


ons. 28. sep. 2022 kl. 14:46 skrev Emine Yilmaz <kontakt@amedia.no>:
Hei

Vi utbetaler 55 kr og trenger ditt kontonummer.


Vennlig hilsen
Emine
Amedia Kundesenter
System - Drift
 
På Wed, 28 Sep ved 10:46 AM , Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> skrev: 
Hei,

det blir jo feil da.

For det skulle koste 55 kroner per måned.

Men dere har jo tatt full pris.

Har dere røyka sokka deres (som mine handel og kontor-kamerater sa).

Jeg skjønner at Svelvik er søvnig liten sørlandsby.

Men det får være grenser.

Her kvemer dere fælt som min klassekamerat Marianne 'Tåka' Palmesen fra Svelvik vel pleide å si (på Sande videregående).

Eller om det var din Svevlik-journalist-forgjenger Gro Marit Fjellner.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


ons. 28. sep. 2022 kl. 09:27 skrev Abonnement Svelviksposten <abonnement.svelviksposten@ks.amedia.no>:
Hei,
 
Jeg ser at du har bestilt et tilbud på digital 3 måneder til 50% og er årsaken til at du er belastet 55 kr og 54,50 kr.
Ser at du har sagt opp abonnementet på minside som stopper 22.oktober.
 
Ta gjerne kontakt dersom det er noe mer vi kan hjelpe deg med.
 
 
 
Vennlig hilsen

www.svelviksposten.no
––––––––––––––––––––––––––––
Emine
Salgskonsulent
––––––––––––––––––––––––––––
Ønsker du rask håndtering av din henvendelse? 
Logg inn på http://www.svelviksposten.no/kundesenter
 
 
 
Til:kontakt@amedia.noKopi:pfu@presse.no, redaksjon@svelviksposten.no

Hei,

under agurk-tida (var det vel) så kjøpte jeg et sånt prøve-abonnement på Svelviksposten, til en krone.

Og nå var det noe jeg hadde lyst til å lese, i den avisa.

Men da måtte jeg ut med 55 kroner.

(Det var også tilbud, men en annen type kampanje.

Jeg husker at min fars kusine Reidun og dem, pleide å abonnere på Svelviks-avisa, selv om de bodde i Lørenskog.

Så jeg pleier også å følge med på dødsannonsene osv., for det er mange jeg fortsatt veit hvem er der).

Og så sjekka jeg nettbanken nå.

Og jeg lurte på hvorfor det plutselig var mindre penger enn jeg hadde regna med.

Og da har dere trukket dobbelt beløp.

Dere har trukket både 55 kroner og 54.50.

Så det er jo bedrageri, må jeg si.

Det er forresten sånn, at Aftenposten, de lar meg kjøpe prøve-abonnement, til en krone, mer eller mindre hver måned.

Så det kunne kanskje dere hos A-media gjort og.

Det er kjedelig å ikke ha den dyre alt pluss (eller hva den heter).

Dere skal absolutt flå Nav-klienter osv., kan det virke som.

Dette må jeg klage på.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Her er mer om dette (fra 'Min side'):

Forfallsdato: 23. sep. 2022
Abonnementsperiode: 22. sep. 2022 - 21. okt. 2022
Abonnementstype: Digital
Beløp: 54.5 kr
Forfallsdato: 22. sep. 2022
Beskrivelse: Avvik ved kobling av kredittkortbetaling
Beløp: 55 kr

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter