Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 24. september 2022

Mer fra #USA

usa 4

PS.

brix er et helt ukjent trolle-nick (må man vel si).

Og det er snakk om en slags feig horunge (av et eller annen slag) kan det virke som.

Som visst brorparten av nordmenna har blitt.

(Kan det virke som).

På slutten av 90-tallet, så hadde jeg en irc-kanal (#blablabla) hvor jeg kunne ta opp masse ting (hver dag/kveld) med et nettverk, av folk, som jeg visste hvem var.

Men nå har visst alle nordmenn blitt noen slags motbydelige f*tter (kan det virke som).

(Noe sånt).

Så sånn er visst det.

Bare noe jeg tenkte på.

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS 2.

#USA er også en kanal, som har USA/Amerika som tema.

Det er ikke sted for bortskjemte norske horunger, med oppblåste ego-er, som skal hevde seg.

Og det på _min_ bekostning.

(Og på _min_ irc-kanal).

Det er et forsøk på å kanselere meg (overfor de engelsk-talende på kanalen) kan det virke som.

Så det er vel noe russiske greier.

(Noe sånt).

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 3.

loller (som visstnok er PirateBay-talsmann Kolmisoppi (eller om han heter Sunde)).

Han begynner da også å angripe (han følger opp angrepet fra nett-trollet) kan det virke som.

(Han bruker både 'caps' og 'flood' der.

For å si det sånn).

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 4.

Ifølge Wikipedia så bruker Peter Sunde nicket brokep, så loller er muligens en annen person (som noen/'den greske landhvalen', har spredd rykter om, at er Peter Sunde):

brokep paint


PS 5.

Da jeg var #quiz-show-op.

(Noe jeg var 1997 til cirka 2004.

Må det vel ha vært).

Så pleide jeg ikke å gjøre noe forskjell, på Hanne Krogh sin sønn Sverre, og de andre 'idiotene' der.

Jeg tror at en op burde følge de samme reglene, uansett om det er snakk om en kjent person eller ikke.

Så jeg tror at jeg banner loller fra #London også.

Siden at han han driver med noe slags faenskap/oppvigleri.

(Kan det virke som).

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men

PS 6.

Her er mer om dette:

loller bannet london

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter