Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 3. september 2022

Min firemenning Jenny Ribsskog (som kontaktet meg på Facebook for en del år tilbake) er visst en av de hotteste damene i svensk politikk

en av de hotteste

https://www.flashback.org/t2907080p8

PS.

Hu ser slank ut ved siden av en kvinnelig håndbak-utøver ihvertfall:

ser slank ut

https://www.instagram.com/p/B3hJ8Q6DItz/

PS 2.

Håndbak-utøveren heter muligens Sara Bäckman:

sara bäckmann

https://www.facebook.com/photo/?fbid=530083618473198&set=a.212018656946364

PS 3.

Jenny Ribsskog er datter av min avdøde mors avdøde tremenning Dag Ribsskog (men Jenny Ribsskog har nok vokst opp mest i Sverige):

bodd mest i sverige

https://www.nb.no/items/7b90931c6f37330dbee3bd2edd07bab9?page=13&searchText=Ribsskog

PS 6.

Farfaren (som var kommandørkaptein) døde i 1998 (fra Akershus Amtstidende 13. oktober 1998):

døde i 1998

https://www.nb.no/items/fa66bd6fc98c9f7753d1379476ebac67?page=1&searchText=%22asbj%C3%B8rn%20ribsskog%22~1

PS 7.

Jeg har drevet med slektsforskning i mange år nå.

Men hu Mari (som nevnes i dødsannonsen overfor).

Hu kan jeg ikke huske å ha hørt om før.

Hm.

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 8.

Mari nevnes i farens dødsannonse, selv om navnene er stilt opp litt rart, må man vel si (fra Aftenposten 19. november 2009):

mari nevnes

PS 9.

Bjørn Ribsskog (som drev med et stort Ribsskog-slektsforskning-prosjekt rundt årtusenskiftet) nevner ikke noen Mari:

ikke noen mari

https://johncons-mirror.blogspot.com/2010/05/en-oversikt-over-slekten-ribsskog.html

PS 10.

I Aftenposten så stod det: 'Berit er født' og ikke: 'Mari har fått en lillesøster' (fra Aftenposten 16. mai 1988):

siri og ståle

PS 11.

Jenny Ribsskog sin eldre halvbror Magnus er visst satanist:

satanist

https://www.facebook.com/magnus.ribsskog

PS 12.

Jenny Ribsskog sin russiske katt, het visst Atcho Ribsskog (og ikke Mari Ribsskog) så det er nok ikke den som menes, i Asbjørn Ribsskog sin dødsannonse:

atcho ribsskog

https://johncons-mirror.blogspot.com/2010/12/her-kan-man-se-det-at-firemeningen-min.html

PS 13.

Både Jenny Ribsskog sin eldre halvbror Henning Feltstykket sin kone.

Og Berit Ribsskog (Ståle Ribsskog sin datter) har ei Mari Øyen, på sin Facebook-venneliste.

Så det kan muligens være sånn, at Ståle Ribsskog var utro, mot sin kone Siri (som jeg forresten møtte (skrankemannen introduserte oss) da jeg skulle ta ut noen penger, hos Kredittkassen Helsfyr (som lå et steinkast unna NHI) studieåret 1991/92).

Og så fikk han datteren Mari, samtidig med at Siri var gravid med Berit.

(Noe sånt).

Og så skilte Siri seg (på grunn av dette).

Hm.

Så sånn var muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 14.

Og Ståle Ribsskog sin samboer Aud (som han flyttet sammen med etter skilsmissen fra Siri).

Og Aud sine sønner Ronny og Glenn.

(Som også nevnes i Ståle Ribsskog sin dødannonse).

De heter visst Skoglund, til etternavn.

(Kan det se ut som.

Fra kommentarene på Mari Øyen sin Facebook-side.

For å si det sånn).

Så sånn er visst det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter