Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Takk for din henvendelse - [Og enda enda et brev fra Bærum kommune: https://johncons]
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 28. oktober 2022 kl. 20:39
Til: telia-info@telia.se
Kopi: OC Support <kundeservice@onecall.no>, Telia Kundeservice <kundekontakt-privat@telia.no>, telia-info@telia.se, postkasse@datatilsynet.no, noss@deloitte.no, ellen.scheen@telia.no, daniel.barhom@telia.no, allison.kirkby@teliacompany.com, inger.gunterberg@teliacompany.com, irene.krohn@teliacompany.com, ee-skjema@telia.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, post <post@finkn.no>, NKOM <firmapost@nkom.no>, abuse@telia.com, finansinspektionen@fi.se, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Laurèna Eid <laurena.eid@fi.se>, lars.setsaa@onecall.no, tr@forbrukertilsynet.no, din-henvendelse@telia.no, sfovpost@statsforvalteren.no, info@brukerklagenemnda.no, eian@eianadvokat.no
Hei,
det høres rart ut at dere ikke vil svare per mail.
Dette må jeg klage på.
Vennligst send dette til en overordnet nå.
(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.
Og jeg ønsker å bli informert angående, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).
Skjerpings!
Erik Ribsskog
man. 14. feb. 2022 kl. 08:46 skrev telia-info@telia.se <telia-info@telia.se>:
Hej och tack för ditt meddelande!
Via e-post till~telia-info@telia.se~kan vi av säkerhetsskäl inte hantera ärenden som innehåller personuppgifter.
För ärenden som rör ditt innehav hos Telia hänvisar vi därför till de specialiserade kontaktingångar som återfinns på vår hemsida:~https://www.telia.se/privat/kontakt.
Är din fråga av personlig eller kundspecifik karaktär kommer ditt meddelande inte att besvaras, annars svarar vi dig här så fort vi kan.
Med vänlig hälsning
Matias Bjärnstedt-Brosius
Telia