Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Re: Qliro
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 28. oktober 2022 kl. 21:36
Til: Qliro Kundservice <kundservice@qliro.com>
Kopi: CDON CustomerService <customerservice@cdon.com>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, post <post@finkn.no>, order@email.cdon.com, CDON <reply@email.cdon.com>, newsletter@email.cdon.com, finansinspektionen@fi.se, Milton Gunn <Milton.Gunn@cdon.com>, sikkerhetssporsmal@klarna.no, abuse@telia.com, caytana.baguion@klarna.com, Laurèna Eid <laurena.eid@fi.se>, post@kghav.com, stina.westerstad@babybjorn.com, Christian.Kjaergaard@maersk.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, info@kinnevik.com, kundombudsman@cdon.com, alexandra.jerrebo@cdon.com, isabelle@riteventures.com, michael@riteventures.com, sandra@riteventures.com, anton.hasselgren@riteventures.com, christoffer@riteventures.com, peter@riteventures.com, josephine@riteventures.com, Qliro Kundeservice <kundeservice@qliro.com>, tr@forbrukertilsynet.no, sfovpost@statsforvalteren.no, postkasse@datatilsynet.no, eian@eianadvokat.no
Hei,
i min forrige mail, så skrev jeg, at jeg ønsket svar, fra en overordnet, om dette.
Jeg kan ikke se at det har skjedd.
Så det må jeg klage på.
Vennligst send dette til en overordnet nå.
(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.
Og jeg ønsker å bli informert angående, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).
Skjerpings!
Erik Ribsskog
ons. 16. feb. 2022 kl. 12:14 skrev Qliro Kundservice <kundservice@qliro.com>:
Sara (Qliro)
16 feb. 2022 12:14 CET
Hei Erik,
Takk for at du kontakter oss på Qliro!
Jeg kan ikke finne deg i systemet ved søk på din mailadresse.
På grunn av taushetsplikt, får vi kun gi ut informasjon til den mailadressen som ble registrert ved kjøp. Send oss derfor en ny mail fra korrekt mailadresse så hjelper vi deg!
Dersom du ikke har tilgang til den mailadressen, kan du alltid ringe oss på 800 69 300.
Våre åpningstider finner du her https://www.qliro.com/nb-no/kundeservice
Jeg ser frem til å høre fra deg og ønsker deg en fin dag!
Med vänliga hälsningar,
Sara
Qliro
QLIRO
Vilken bedömning skulle du ge den support du fått?
Bra, jag är nöjd
Dålig, jag är inte nöjd