Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 27. oktober 2022

Jeg sendte en e-post til Dorset Echo

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Complaint/Fwd: Cancel subscription
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 27. oktober 2022 kl. 12:33
Til: newspapersales@dorsetecho.co.uk
Kopi: diarmuid.macdonagh@dorsetecho.co.uk, newsdesk@dorsetecho.co.uk, abbie.evans@localiq.co.uk, newspapersales@dorsetecho.co.uk, recteam@newsquest.co.uk, deliveries@newsquest.co.uk, Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>
Hi,

should this be in Spanish like in the Weymouth-TV-programme Fawlty Towers, I was wondering.

Why haven't I heard back from you?

I even logged in now, and it said that my subscription wasn't canceled (even if I asked for this more than a week ago).

Hm.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: tir. 18. okt. 2022 kl. 11:04
Subject: Cancel subscription
To: <newspapersales@dorsetecho.co.uk>


Hi,

I wanted to cancel my subscription please.

Erik Ribsskog

PS.

Her er mer om dette:

dorset echo ikke kanselert

PS 2.

Torquay skulle det visst være (når det gjelder hvor handlingen i TV-serien 'Fawlty Towers' aka. 'Hotell i særklasse' liksom foregikk):

torquay ikke weymouth

https://www.aftenposten.no/kultur/i/1nKR8X/historisk-episode-fra-hotell-i-saerklasse-fjernes-i-storbritannia

PS 3.

Torquay og Weymouth er to av de minste/'kjedeligste' språkreise-byene.

(Må man vel si).

Så det er muligen at det er derfor, at jeg (som mest dro til Brighton (som er størrre enn Bergen og Trondheim vel) om somrene, på 80-tallet) blander disse mindre byene.

(Kenneth Sevland fra valgfaget sjakk/bordtennis på Svelvik ungdomsskole (i åttende klasse).

Han dro meg med til Weymouth etter niende klasse.

Selv om jeg var i Brighton (aleine) etter åttende klasse).

Og da jeg dro til Brighton, etter åttende klasse (med STS).

Så satt det noen gutter på bussen (fra London/flyplassen) som var cirka like gamle som meg.

Og de begynte å sutre (må man vel si) siden at det bare var unge som skulle til Torquay.

(De ble muligens svartsjuke/misunnelige, på de som skulle til Brighton (som meg).

Noe sånt).

Så det er kanskje derfor at jeg blander Torquay og Weymouth.

For sånn var det nesten for meg, året etter, da Kenneth Sevland dro meg med til Weymouth (selv om jeg var mer vant til å være i den større byen Brighton).

(For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 4.

Denne bussturen (fra PS-et overfor) er nevnt i 'Min Bok':

denne bussturen

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter