Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 2. november 2022

Jeg bestilte noen Farmasiet-varer i går. Og de skulle komme (med Porterbuddy) mellom klokka 19.30 og 21.30. Og klokka 18.37 så fikk jeg melding om at pakken var levert. Hm

leveringstid

PS.

Her er mer om dette:

mer om leveranse

PS 2.

Jeg pleier ikke å ha på lyden på mobilen.

(Etter at jeg jobbet som butikksjef (noe jeg gjorde fra 1998 til 2002) så synes jeg ikke at det er så morsomt med mobiler (det er mest noe mas, synes jeg).

For å si det sånn).

Så det var bare flaks at jeg la merke til, at den tekstmeldingen dukket opp.

(Må man jeg si).

Og det med at man må bekrefte mottak.

Det er det noe litt 'Orwell-aktig' over.

(Må man vel si).

Sånn: 'Storebror ser deg'.

(For å si det sånn).

Dette har jeg blogget om tidligere, at muligens er noe 'styggdom'.

(Må man vel si).

Hva har Porterbuddy (og Farmasiet) med, når man tar inn pakken.

Hm.

Hva bryr det dem, liksom.

Pakken er kunden sin, fra de setter den fra seg.

Hva kunden gjør med pakken etter det, skal vel ikke de overvåke.

(For å si det sånn).

Så sånn er vel det.

Bare noe jeg tenkte på.

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS 3.

Jeg hadde satt mobil-alarmen på klokka 19.10.

(For noen ganger, så er Porterbuddy litt tidlig ute).

Så jeg tenkte at jeg skulle begynne, å sjekke sporing-siden, tjue minutter før tids-luken begynte.

Men det var for seint.

De var en time for tidlig ute.

Så å selge dette firmaet (Porterbuddy) til svenskene (Instabox).

(Noe det norske investor-firmaet Verdane har gjort).

Det var kanskje ikke noe stort sjakktrekk.

(For å si det sånn).

Så sånn var muligens ikke det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 4.

Verdane har visst solgt Porterbuddy til Instabox og så kjøpt seg opp i Instabox (kan det virke som) uten at pressen klarer å forklare dette (må man vel si):

solgt kjøpt

https://shifter.no/nyheter/kjopte-porterbuddy-na-er-instabox-verdt-n-milliard-dollar/245548

PS 5.

Her er mer om dette:

IMG_20221103_023451

PS 6.

Enda mer om dette:

IMG_20221103_023504

PS 7.

Verdane har forresten en ansatt ved navn Jebsen (min fars hjemsted Berger var mer eller mindre eiet av Jebsen-slekten, for noen generasjoner siden):

jebsen verdane

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter