Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Oppdatering/Fwd: Klage/Fwd: Klage/Fwd: Fw: Sendingsbekreftelse på ordre 203053872
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 2. november 2022 kl. 22:07
Til: support@porterbuddy.com
Kopi: office@verdane.com, Farmasiet Kundeservice <kundeservice@farmasiet.no>, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, eian@eianadvokat.no, kundeservice@komplett.no, komplett@komplett.no, post@canica.no, abuse@telia.com, postkasse@datatilsynet.no, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, calmquist@eurojuris.no, Express Mat AS v/Pizza og Kina <kundeservice@expressmat.no>, Posten Kundeservice <kundeservice@posten.no>, Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>
Hei,
jeg skjønner at alle rikingene flytter til Sveits.
For Norge har blitt en nasjon av horunger nå, virker det som.
Dere har også noen horunger som pakker varene, virker det som.
For jeg bestilte en flaske håndsprit, av merket Roald Amundsen.
(Hva nå han har med håndsprit å gjøre.
Men denne var mer økonomisk, enn deres 'own brand'-vare.
Som dere har satt opp i pris før Black Friday.
Virker det som).
Og så fikk jeg istedet _sminkeservietter_.
(Se vedlagt bilde).
Hva faen?
Er dette noe dere gjør for å være ekle?
Levere en time for tidlig og så sende noen pinlige varer, istedet for det jeg har bestilt.
Jeg sender disse tilbake med Posten.
(Det er noen nett-troll som bestiller masse dritt i mitt navn (eller i tulle-versjoner av mitt navn) på nettet, fra firmaer med dårlige rutiner.
Så jeg er vant til å sende 'dritt' i retur).
For jeg orker ikke å ha horunger (åndssvake bud) på døra, hver dag.
(Jeg har selv jobba som bud, i sin tid (for Chinatown Expressen Eiksmarka).
Så dette tørr jeg å påpeke).
Så får dere heller sende penger tilbake til min bank-konto, for den håndspriten.
Skjerpings!
Erik Ribsskog
---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: ons. 2. nov. 2022 kl. 19:43
Subject: Klage/Fwd: Klage/Fwd: Fw: Sendingsbekreftelse på ordre 203053872
To: <support@porterbuddy.com>
Cc: <office@verdane.com>, Farmasiet Kundeservice <kundeservice@farmasiet.no>, post <post@finkn.no>, <sfovpost@statsforvalteren.no>, inger.lise.blyverket <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, <tr@forbrukertilsynet.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, <eian@eianadvokat.no>
Hei,
hva skal det bety at dere var her en time for tidlig med pakken fra Farmasiet i dag?
(Tidsluken var fra 19.30 til 21.30.
Og klokken 18.37 så fikk jeg en melding om at pakken var levert).
Er dette noe kødding i forbindelse med Halloween eller noe?
Dere får heller være julebukker (eller nisser) tror jeg.
F*en til tull og fanteri.
Sånn var Oda-budene og (i vinter) at de var som horunger, når de leverte her.
Dette må jeg klage på.
Skjerpings!
Erik Ribsskog
---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: tor. 21. jul. 2022 kl. 20:58
Subject: Klage/Fwd: Fw: Sendingsbekreftelse på ordre 203053872
To: <kundeservice@komplett.no>
Cc: <komplett@komplett.no>, <post@canica.no>, inger.lise.blyverket <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, post <post@finkn.no>, Farmasiet Kundeservice <kundeservice@farmasiet.no>, <support@porterbuddy.com>, <abuse@telia.com>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, <sfovpost@statsforvalteren.no>, <postkasse@datatilsynet.no>
Hei,
jeg bestilte noen Farmasiet-varer i går.
Og så fikk jeg en mail, om at jeg kunne da få fler varer gratis levert (fra andre firmaer) gjennom Porterbuddy.
Og nå fikk jeg de varene på døra.
Men dere har tatt 69 kroner i frakt-gebyr.
Det skulle være gratis, ettersom jeg har forstått det.
Så det må jeg klage på.
Og noen nett-troll har også registrert en konto i mitt navn hos dere, så jeg måtte bruke min Hotmail-konto, når jeg bestilte fra dere (for man måtte ha konto, for å bestille).
Kan dere kanskje rydde opp i det 'troll-tullet'.
Skjerpings!
Erik Ribsskog
PS.
Det var også et pizzabud her, med to store pizzaer, cirka en halvtime før deres bud var her.
Så dere noe til det budet?
(Stod han på parkeringsplassen enda og styrte/ringte?).
Hvilket pizza-firma var det ihvertfall.
Min tremenning Øystein Andersen (som er adoptert fra Korea, så han er ikke en ekte slektning, for å si det sånn) hadde som 'hobby' (sa han) å bestille pizza på døra, til naboer han ikke likte, på 80-tallet (i Lørenskog).
Kan det være han som kødder sånn enda?
Skjerpings!
---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@hotmail.com>
Date: tor. 21. jul. 2022 kl. 20:44
Subject: Fw: Sendingsbekreftelse på ordre 203053872
To: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
From: Komplett.no <komplett@komplett.no>
Sent: 21 July 2022 06:56
To: eribsskog@hotmail.com <eribsskog@hotmail.com>
Subject: Sendingsbekreftelse på ordre 203053872
Komplett logo
Hei!
Takk for at du handler hos oss.
Hvis du skal hente din forsendelse på Pick up Point får du en egen melding når pakken din kan hentes.
Skal du hente din pakke i butikk eller få den levert hjem kan du spore forsendelsen ved hjelp av linken "Se pakkesporing" lenger ned i mailen.
I linken her finner du informasjon om salgsbetingelser, angrerett og åpent kjøp.
Vedlagt finner du også skjema for angrerett.
Vennlig hilsen
Komplett.no
Ordresammendrag:
Ordrenr.: 203053872 (Se ordrestatus)
Bestiller: Erik Løvenbalk Ribsskog
Betaling: CreditCard
Levering: Hjem med Porterbuddy
Vare Bestilt Sendt Pris Totalt
JBL T110 kablede ørepropper, In-Ear (sor
Varenr: 916857 1 1 97 97
Total varer 97,00
Frakt 69,00
Totalt inkl. mva kr. 166,00
Spørsmål?
Besøk kundeservice
Trygg E-handel
IMG_20221102_212307.jpg
1755K
PS.
Her er vedlegget:
PS.
Her er vedlegget: