Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: [Uniweb.no] re: Ny oppføring fra Kontakt oss
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 10. november 2022 kl. 13:09
Til: postkasse@datatilsynet.no
Kopi: "Digital Garden AS - Uniweb.no" <support@uniweb.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, eian@eianadvokat.no
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
---------- Forwarded message ---------
Fra: Uniweb.no <support@uniweb.no>
Date: søn. 20. mar. 2022 kl. 11:35
Subject: [Uniweb.no] re: Ny oppføring fra Kontakt oss
To: Eribsskog <eribsskog@gmail.com>
Din henvendelse (4747093) har blitt besvart nedenfor. For å oppdatere denne saken, kan du svare på denne mailen.
Terje (Uniweb.no)
20. mar. 2022, 11:35 CET
Hei, Erik!
Takk for henvendelsen din.
Hva referer du til her?
Vi får ikke ryddet opp i noe vi ikke vet hva er, så det er fint om du kan være litt mer utdypende.
Hører fra deg! :-)
Med vennlig hilsen,
Terje
Eribsskog
17. mar. 2022, 19:35 CET
Avdeling
Support
Ditt navn
Erik Ribsskog
E-postadresse
eribsskog@gmail.com
Emne
Mer om nettmobbing
Beskjed
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes jeg).
Har ikke kundenummer
Jeg har ikke kundenummeret mitt
[WV4M5E-RZOY]