Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 15. desember 2022

Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
FinKN REF [#202202062]
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 15. desember 2022 kl. 21:32
Til: post@finkn.no
Kopi: "post@sivilombudsmannen.no" <post@sivilombudsmannen.no>, skattsor@skatteetaten.no, sfovpost@statsforvalteren.no, srmanager@financial-ombudsman.org.uk, "complaint.info" <complaint.info@financial-ombudsman.org.uk>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, eian@eianadvokat.no, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>, postmottak@aid.dep.no, post@banknorwegian.no
Hei,

hvorfor driver dere og avsporer dette med å gnåle om min adresse?

Der har jo min mail-adresse.

Hva skal dette bety, lurer jeg.

Dette blir som noe utidig masing, må jeg si.

Jeg ønsker heller å få svar fra en overordnet om dette.

At dere svarer på hver tusende mail jeg sender dere med noe svada, det blir som noe å skjemmes over, må jeg si.

Så dette må jeg klage på.

Vennligst send dette til en overordnet nå.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Jeg har forresten jobba på Rimi Karlsrud (som leder blant annet).

(Ved siden av jobbing i andre Rimi-butikker).

Sammen med tippoldebarnet (Sophie) til den franske kunstneren Gauguin, blant annet.

(Hu sa (om meg): 'Kan den fremmede komme til kassa'

Og hu hadde en gang lånt kåpa til ei venninne, sånn at knappene spratt opp, når det gjaldt brystlommene, for Sophie hadde større 'lunger').

Så å få svar fra ei Karlsrud blir litt rart, må jeg si.

Skjerpings!


tor. 7. apr. 2022 kl. 11:20 skrev <post@finkn.no>:
Vi har mottatt din henvendelse

For å kunne registrere saken hos oss trenger vi ytterligere opplysninger. Vi ber deg derfor opplyse om:

·         Din adresse

Hører vi ikke fra deg innen 14 dager, vil vi ikke kunne foreta oss noe i din sak, og din henvendelse vil da bli arkivert.

Ta kontakt dersom du har spørsmål.



Med vennlig hilsen
Sekretariatet for Finansklagenemnda
avdeling IT/Støtte

Hege Karlsrud
sekretær

Tlf direkte: 23 13 19 60

Postboks 53 Skøyen • 0212 Oslo

Tlf: 23 13 19 60 • Faks: 23 13 19 70 • www.finkn.no


Denne e-posten er kun beregnet for den institusjon eller person den er sendt til, og kan inneholde taushetsbelagt informasjon. Dersom du ikke er rette mottaker, bes du om å informere avsender og slette e-posten og eventuelle vedlegg.

This communication is intended for the person(s) named above only. It contains information that is confidential and legally privileged. If received in error, please delete this e-mail and notify the sender.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter