Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 13. januar 2023

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Sv: (#13454945): Klage/Fwd: (#11900849): Brilletype
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 13. januar 2023 kl. 21:56
Til: r-13454945~brilleland@reply.socialboards.com
Kopi: postkasse@datatilsynet.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, eian@eianadvokat.no
Hei,

jeg synes det høres litt tafatt ut, når dere skriver, at det er umulig å gjøre noe med dette.

Det kjøper jeg ikke helt, dessverre.

Så jeg ønsker å istedet får svar fra daglig leder om dette.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har skrevet/bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert angående, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tir. 26. apr. 2022 kl. 11:52 skrev Brilleland <brilleland@reply.socialboards.com>:
BrillelandSupport sak #13454945
Avatar
Soma - Leder kundeservice
Apr 26, 11:52
 
Hei Erik,

Takk for at du skriver til oss. Som nevnt tidligere er det veldig leit å høre at noen har brukt en e-postadresse og navn som tilhører deg.

For å ta kontakt med vår kundeservice skriver vedkommende som vil kontakte oss manuelt inn navn og e-post adresse. Dette er ikke koblet mot noen av våre, eller andre, systemer, og lagres ikke som personinformasjon. Vi kan dessverre ikke kontrollere hva som blir skrevet her. Med hensyn til dette leverer vi aldri ut personopplysninger, opplysninger om briller, kjøp eller lignende basert på henvendelser alene til vår kundeservice. Vi ber alltid om bekreftelse av identitet i de tilfellene det er behov for dette.

Vennlig hilsen Soma Melissa
 
Avatar
Erik Ribsskog
Apr 14, 12:05
 
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


 
Avatar
Soma - Leder kundeservice
Dec 29, 12:42
 
Hei igjen Erik,

Det er leit å høre at noen har brukt e-post adressen din. Dette er allerede meldt inn hos oss, og jeg ser du har gitt oss beskjed tidligere. Jeg har notert det hos oss på sak nummer 11900849. Jeg kan bekrefte at e-postadressen din ikke er registrert i noen av våre andre systemer.

Vennlig hilsen Soma Melissa
 
Avatar
Erik Ribsskog
Dec 28, 12:03
 
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Brilleland kundeservice <brilleland@reply.socialboards.com>
Date: tir. 28. sep. 2021 kl. 11:13
Subject: Sv: (#11900849): Brilletype
To: <eribsskog@gmail.com>


Klikk på "Svar" eller "Svar til alle" knappen og skriv svaret over denne linjen ↑





Brilleland



Support sak #11900849







Avatar


Maane - Kundeservicerådgiver


Sep 28, 11:13

Hei Erik,

For veiledning av hvilken brilletype som vil passe ditt ansikt må jeg henvise deg til en av våre butikker.
Der vil du få god veiledning.
Legger her ved oversikt over butikkene våre: Finn butikk (brilleland.no)

Vennlig hilsen Maane 









Avatar


Erik Ribsskog


Sep 27, 17:02

Hva slags briller burde jeg gå med for å finne en ung kone? Jeg er 50 år og vil ikke ha mongo unger, som man får med en kone over 40.












 

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter