Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 13. januar 2023

Mer fra YouTube



PS.

Som jeg muligens har skrevet om i Min Bok.

Så var det sånn, en gang, som jeg besøkte min far på Berger.

(Mens jeg egentlig bodde hos min mor i Larvik.

Noe jeg gjorde fra 1973 til 1979).

Dette var på den tida min far var sammen med Lisbeth (het hu vel) fra Jeløya.

(Min far var først gift med min mor (Karen Ribsskog) fram til 1973 (da min mor rømte til Larvik).

Og så var han sammen med Lisbeth fra Jeløya.

Og så med Margrete (Surlien?) fra Bislett.

Og så med Haldis Humblen.

Og det er bare de jeg husker navnene på.

For å si det sånn.

Min far hadde mange bikini-fotografier, av forskjellige brunetter (alle tatt på samme strand muligens) mener jeg huske.

Og hvilke damer min far rota med (bortsett fra min mor) før jeg ble født.

Det veit jeg ikke så mye om.

Må jeg innrømme).

Dette var vel på rundt den tida Elvis døde.

Muligens året før.

Eller året etter.

(Noe sånt).

Og dette var i min fars leilighet i Hellinga (på Nedre Bergeråsen).

(Hvor min far bodde fra rundt 1976 til 1981.

Noe sånt.

Han flytta jo ned til Haldis (som også bodde på Nedre Bergeråsen) i 1980.

Så det er kanskje en overdrivelse å si, at han bodde der, etter det.

For å si det sånn).

Og min far var en stor Elvis-fan.

Og han hadde kanskje satt på en Elvis-plate.

(Noe sånt).

Og så spurte jeg, om noe angående Elvis sin datter (som visst er død nå) husker jeg.

Og da begynte hu Lisbeth med en gang å fabulere.

Hu mente visst at Lisa Marie Presley og jeg kanskje kunne bli et par.

(Noe sånt).

Men da holdt jeg kjeft.

(Husker jeg).

For Lisa Marie Presley var et par eldre enn meg.

Og når man er 6-7 år, så er par år ganske mye.

(Jeg så kanskje for meg ei svær/skummel jente med fleskelår (eller noe lignende).

Noe sånt).

Og dessuten, dette var vel bare noe 'luftslott-greier', fra hu Lisbeth.

Hvordan kunne Lisbeth fra 'Grukkedøl-Norge' liksom ordne, at jeg skulle bli sammen med Lisa Marie Presley.

Nei, det var bare noe tull.

(Må man vel si).

Så sånn var nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Jeg har såvidt nevnt hu fra Jeløya i 'Min Bok':

såvidt nevnt

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter