Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 9. januar 2023

Min kusine Rahel (som er halvt sveitsisk/italiensk) har visst laget en slags komi-film, om at de har spredd min mormors aske



PS.

Det kan virke som at min morfar hadde på seg en slags uniform (muligens politiuniform) da han gifta seg med min mormor (som var danskfødt) rett etter krigen:

politi uniform hm

PS 2.

Her kan man se tante Ellen, bestemor Ingeborg, min kusine Rahel og hennes sønn Evo:

ellen ingeborg etc

PS 3.

Jeg sendte en tweet til min kusine Liv Kristin Sundheim Wikslund om dette arveoppgjøret:

liv kristin twitter

https://twitter.com/JohnconsWeb/status/1612549537968562193

PS 4.

Nå er det vel forresten nærmere 20 år siden, at jeg prata med noen, om min kusine Liv Kristin.

Men som jeg har blogget om tidligere, så har hu ganske nylig blitt gift.

(Med en kar ved navn Anders Wikslund.

Noe sånt).

Og Liv Krisint har også (på den samme tida, og i den samme kirken/menigheten) fått en datter døpt.

Men i videoen til min kusine Rahel (som er tante Ellen (RIP) sin datter med sveitsisk-italieneren Reto Savoldelli).

Så ser det ut som, at Liv Kristin, har to unger.

Og den ene (muligens en sønn) lå og sov (eller noe).

Den så helt død ut (må man vel si).

Mens den nevnte datteren, fløy rundt der, på starten av filmen/videoen.

Så om Liv Kristin fikk tvillinger.

Hm.

Og at den ene ikke ble så velskapt.

Hm.

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS 5.

Som jeg blogget om, rett før jul.

Så har Liv Kristin (og ektemannen) nettopp kjøpt seg et nytt hus (i Bråtengata, i Moss) til 6-7 millioner.

Men de sover visst, på et slags gjesteværelse/pikeværelse.

(Kan det virke som i videoen).

Og ikke i en dobbelt-seng.

Men i en super-singel-seng.

(Som det het, på den tida min far drev vannseng-butikk i Drammen.

På 80-tallet).

Så det kan nesten virke som, at den halvdøde ungen, ligger på hoved-soverommet, med masse maskiner kobla til seg, osv.

(Hvis ikke det var Rahel som fikk låne hoved-soverommet.

Da hu var på besøk fra Berlin.

Hm).

Men det er kanskje litt tull, siden at dette er en film.

(Som er regisert, av min kusine Rahel.

Og som er halvt italiensk, etter sin far Reto Savoldelli (som er en kjent film-regisør, ifølge tysk Wikipedia)).

Så hva som er ekte (og hva som er tull) er det kanskje ikke meningen, at skal være så lett å skjønne.

Hm.

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 6.

Her er mer om dette:

nytt hus i moss

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter