Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Bestillingsbekreftelse OneCall Postpaid
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 9. januar 2023 kl. 19:16
Til: OC Support <kundeservice@onecall.no>
Kopi: Telia Kundeservice <kundekontakt-privat@telia.no>, postkasse@datatilsynet.no, telia-info@telia.se, noss@deloitte.no, ellen.scheen@telia.no, daniel.barhom@telia.no, allison.kirkby@teliacompany.com, inger.gunterberg@teliacompany.com, irene.krohn@teliacompany.com, ee-skjema@telia.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, post <post@finkn.no>, NKOM <firmapost@nkom.no>, abuse@telia.com, finansinspektionen@fi.se, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Laurèna Eid <laurena.eid@fi.se>, lars.setsaa@onecall.no, tr@forbrukertilsynet.no, din-henvendelse@telia.no, sfovpost@statsforvalteren.no, info@brukerklagenemnda.no, fmoavsh@statsforvalteren.no, eian@eianadvokat.no, OC Support <kundeservice@onecall.no>, admin@ohf.no
Hei,
dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.
(For jeg har ikke kontaktet dere).
Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.
Med hilsen
Erik Ribsskog
tir. 19. apr. 2022 kl. 12:51 skrev OC Support <kundeservice@onecall.no>:
Hei Erik
Takk for henvendelsen din og det skal jeg hjelpe deg med!
Jeg ser at dette abonnementet ble kansellert 15.01.2021. For å få fjernet faktura må du sende inn en et egenerklæringskjema, jeg sender deg en påfølgende mail med informasjon om ID-tyveri og egenerklæringsskjema.
Ønsker deg en strålende dag videre :)
Vennlig hilsen / Kind regards,
Joel
Kundekonsulent
OneCall
OneCall
ref:_00D1iUhac._5001itAvju:ref