Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Kundeservice Lendo
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 3. mai 2023 kl. 09:24
Til: Kundeservice Lendo <kundeservice@lendo.no>
Kopi: postkasse@datatilsynet.no, kundesenter <kundesenter@bluestep.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, post <post@forbrukertilsynet.no>, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, eian@eianadvokat.no
Hei,
dere sier at dette er en lånesøknad fra april 2022.
Men Bluestep-mailen (som jeg klager på) er fra oktober 2021.
Så det dere skriver henger ikke på greip.
Så det må jeg klage på.
Vennligst send dette til en overordnet nå.
(Jeg ønsker å vite navnet på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.
Og jeg ønsker å bli informert angående, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noen lignende skjer igjen).
Skjerpings!
Erik Ribsskog
ons. 8. jun. 2022 kl. 14:35 skrev Kundeservice Lendo <kundeservice@lendo.no>:
##- Skriv svaret ditt over denne streken -##
Pedro (Lendo)
8. jun. 2022, 14:35 CEST
Hei Erik,
takk for din henvendelse.
Dersom Bluestep har mottatt en søknad via Lendo, er det fordi det er trykket på en Bluestep-lenke etter det er forsøkt å søke hos Lendo,
uten hell grunnet en eller flere betalingsanmerkninger.
Søknaden som ble sendt inn i ditt navn har allerede gått ut på dato og er ikke lenger aktiv, da denne kom inn til oss den 2. April 2022 hvilket er mer enn 30 dager siden.
For mer info om søknaden, kan vi kun dele dette muntlig ved at du ringer oss opp på 22 00 70 70.
Ha en fin dag videre!
Mvh
Pedro
Kundekonsulent, Lendo AS
Tel. mob: 22 00 70 70
www.lendo.no
Erik Ribsskog
8. jun. 2022, 14:15 CEST
Hei,
dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.
(For jeg har ikke kontaktet dere).
Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.
Med hilsen
Erik Ribsskog
ons. 26. jan. 2022 kl. 13:39 skrev kundesenter <kundesenter@bluestep.no>:
Hei Erik,
Søknaden er avsluttet fra vår side med bakgrunn i det du informerer oss om i din mail.
Vi mottok søknaden via vår samarbeidspartner Lendo, så vi anbefaler deg å ta kontakt med de videre for å be de slette informasjon om deg i deres systemer også: kundeservice@lendo.no
Med vennlig hilsen,
Charlotte Berg Johnsen
Team coach & Depositansvarlig
E-postCharlotte.BergJohnsen@bluestep.no
Bluestep Bank
Sentralbord 21 30 52 00
Faks 21 30 52 11
Adresse Postboks 641 Sentrum, 0106 Oslo
Besøk oss Skippergata 31
Web: bluestep.no
Facebook: facebook.com/BlueStepNorge
YouTube: youtube.com/bluestepnorge
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Sendt: søndag 23. januar 2022 11:20
Til: postkasse@datatilsynet.no
Kopi: kundesenter <kundesenter@bluestep.no>; inger.lise.blyverket <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>; tr@forbrukertilsynet.no; post <post@finkn.no>; sfovpost@statsforvalteren.no; abuse@telia.com; amnestyis <amnestyis@amnesty.org>; HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Emne: Klage/Fwd: Vedrørende din henvendelse via Bluestep.no
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
---------- Forwarded message ---------
Fra: kundesenter@bluestep.no <kundesenter@bluestep.no>
Date: tir. 12. okt. 2021 kl. 10:58
Subject: Vedrørende din henvendelse via Bluestep.no
To: eribsskog@gmail.com (eribsskog@gmail.com) <eribsskog@gmail.com>
Hei,
Vi har forsøkt å nå deg for å gå gjennom lånesøknaden du sendte inn via vår hjemmeside.
Vi vil ta kontakt med deg igjen for å se på mulighetene til å hjelpe deg med et lån.
Vi i Bluestep Bank tilbyr lån til de som av ulike årsaker får avslag i tradisjonelle banker.
Ta gjerne kontakt på tlfnr: 21 30 52 10 eller besvar denne e-posten.
Våre åpningstider er mandag – torsdag 09.00 -18.00, og fredag 09.00 – 16.00.
Hører fra deg.
Vh,
BlueStep Bank
Hos BlueStep Bank gir vi flere sjansen til å få boliglån. Også du som har betalingsanmerkninger, gjeld hos kemner eller namsfogden, uregelmessig inntekt eller annet som i henhold til de tradisjonelle bankene klassifiseres som avvikende. Hvis du allerede eier en bolig eller en fritidsbolig, innvilger vi også lån til andre formål enn boligkjøp. Da bruker du boligen som sikkerhet for lånet, noe som innebærer at du som regel får en lavere rente enn om du for eksempel tar et forbrukslån eller benytter kreditter. Du kan også belåne boligen din for å løse dyrere lån, betalingsanmerkninger og annen gjeld hvis du ønsker å redusere dine månedlige kostnader.