Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 12. juli 2023

Jeg sendte en e-post til Eurosko

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Re: Klage
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 12. juli 2023 kl. 14:09
Til: Support 12300 <support12300@eurosko.no>
Kopi: support@fb.com, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, Post <post@forbrukerradet.no>, post <post@finkn.no>, Sfovpost <sfovpost@statsforvalteren.no>, Postkasse <postkasse@datatilsynet.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, eian@eianadvokat.no, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

jeg har også sendt rapport til Instagram/Facebook/Meta om dette.

Men jeg sjekka det nå, og den mailer er på Instragram enda.

Det er ikke en ekte mail, som jeg har skrevet.

Det står mye stygt om meg i mailen (de vil ha det til at jeg er homo osv.).

Og det er ikke noe særlig (vil jeg si).

Det er vel noen dumme bønder som tuller.

(Noe sånt).

Jeg var fast kunde av Doc Martins-sko hos dere, i alle år, som jeg bodde på St. Hanshaugen (hvor jeg bodde fra 1996 til 2004).

(Jeg jobba som butikkleder i Rimi.

Og ei Elin (fra Lambertseter/Rimi Nylænde) klagde på (en gang i 1995 vel) at hverken jeg (som var nest-sjef) eller butikksjef Elisabeth Falchenberg hadde ordentlige sko.

Så jeg tenkte at jeg fikk kjøpe noen solide Doc Martens-sko (som min søster venninne Cecilie Hyde hadde 'hypet' på 80-tallet).

For å få hu Elin til å klappa igjen smella si litt.

For å si det sånn.

Og de skoene var gode å jobbe i, med luftsåler og de var også vanntette.

Husker jeg).

Så jeg har kjøpt 8-10 par Doc Martins-sko hos dere (cirka et par i året).

(Noe sånt).

Jeg kjøpte det første paret i en sko-butikk i Østbanehallen.

(Men etter det, så handla jeg vel ganske fast hos dere).

Og da jeg flytta tilbake igjen fra England, i 2014 (etter å ha bodd der i ti år) så kjøpte jeg enda et par Doc Martens-sko av dere (på begynnelsen av 2015 vel).

Og da var jeg student (ved UIO).

Og da syntes jeg at de var mye dyrere enn i England (hvor jeg nettopp hadde bodd (der hadde de enkelte Doc Martens-modeller, til £50-60, stod det på nettstedet deres).

Og da sa ei dame hos dere, at dere ikke hadde student-rabatt, men at det var garanti om at skoene ikke gikk i stykker.

Og det gjorde de noen måneder seinere.

For jeg måtte gå fra Stabekk til Oslo sentrum, for jeg fikk litt lite sosial-støtte (etter at jeg flytta tilbake igjen fra København, for jeg måtte rømme dit, på flukt fra noen 'lobotomi-trusler' fra et sykehus i Drammen, hvor min yngre stesøster Christell jobba på den tida).

Og asfalten var så varm, at sko-sålene sprakk.

Og da fikk jeg pengene tilbake.

(Mener jeg å huske).

Men før det, så hadde jeg jo kjøpt noe sånt som ti par sko hos dere (på 90/00-tallet).

Så hvis jeg skulle tippe, så har dere likevel tjent en del penger på meg.

(For å si det sånn).

Min firemenning Kristine Brunmark og jeg har samme tippoldefar.

Den svenske skomakeren (fra Vermland) Olof Olsson Brunmark aka. Ole Olsen.

Og Kristine Brunmark sin oldefar hadde visst sko-verksted på Frogner.

(Der hvor det har vært champagne-kro.

Før coronaen).

Så det er mulig at dere har solgt noen av skoene, til mine slektninger, i sin tid.

For jeg ser har et veldig gammeldags navn, på butikken.

(Dere bruker 'z' istedet for 's' i navnet, osv.).

Så jeg regner med at dere har holdt på en god del år.

Selv Glassmagasinet (som har holdt på en del år, de og) skriver jo ordet 'magasin' med s.

Så det er kanskje litt rart.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


man. 22. aug. 2022 kl. 09:24 skrev Support 12300 <support12300@eurosko.no>:
Kjære Erik Ribsskog,
Hei Erik,

Vi viser til din epost mottatt 13 juli 2022. Av vedlegget kan det synes som om et bilde av en e-post du har sendt til oss, har kommet på avveie. Til din orientering foretar vi nå interne undersøkelser for om mulig avdekke hva som har skjedd. Vi har dessverre ikke mulighet til å slette instagram posten. Slik vi oppfatter regelverket må forespørsel om sletting fremmes av deg. Det kan gjøres via følgende link: https://help.instagram.com/contact/504521742987441

Vi beklager det inntrufne og har stor forståelse for at en slik Instagrampost oppleves svært ubehagelig. Vit at vi tar dette på største alvor, og at vi gjør det vi kan for å komme til bunns i saken.


Vennlig hilsen,
Grændsens Skotøimagazin


Med vennlig hilsen Eurosko Kundeservice
Vi håper dette svaret har besvart ditt spørsmål. Hvis ikke, send oss en ny e-post

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter