Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: [HDOT-89955]: Mer om nettmobbing
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 17. juli 2023 kl. 17:49
Til: PRO ISP - Kundeservice <support@proisp.no>
Kopi: Postkasse <postkasse@datatilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, Post <post@forbrukerradet.no>, post <post@finkn.no>, Sfovpost <sfovpost@statsforvalteren.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, eian@eianadvokat.no
Hei,
dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.
(For jeg har ikke kontaktet dere).
Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.
Med hilsen
Erik Ribsskog
tir. 8. nov. 2022 kl. 08:10 skrev PRO ISP - Kundeservice <support@proisp.no>:
##- Skriv svaret ditt over denne streken -##
PRO ISP - Logo
Oppdatering til saksnummer (5795628).
Knut Eirik (PRO ISP)
8. nov. 2022, 08:10 CET
Hei Erik,
Viser til min tilbakemelding da du sendte oss en epost om dette den 17.03.2022:
"Jeg er litt usikker på hva vi kan bistå med i dette tilfellet.
Kan du vennligst utdype dette?"
Gjelder henvendelsen en tjeneste hos oss? Det er flott om du kan gi oss mer informasjon, slik vi kan sjekke dette.
Eribsskog
7. nov. 2022, 21:11 CET
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
---------- Forwarded message ---------
Fra: PRO ISP <support@proisp.no>
Date: tor. 17. mar. 2022 kl. 19:36
Subject: [HDOT-89955]: Mer om nettmobbing
To: eribsskog@gmail.com <eribsskog@gmail.com>
##- Vennligst svar over denne linjen -##
PRO ISP
Opplever du problemer med ditt webhotell? Følg guiden under for raskest mulig løsning:
Diagnose av webhotell
Dette er en automatisk bekreftelse på at vi har mottatt din henvendelse. En av våre medarbeidere vil gi deg et svar så raskt som mulig. Vi har en 24-timers svargaranti for saker sendt inn på hverdager og 48-timers svargaranti for saker sendt inn på en helg- eller helligdag.
Du kan sjekke status eller oppdatere din henvendelse på våre nettsider:
(Sladdet av johncons-blogg)
Tilgangskode:
403972
Saksdetaljer:
Tittel:
Mer om nettmobbing
Saksnummer:
HDOT-89955
Avdeling:
Support
Opprettet:
17.03.2022 19:36:50
Informasjon på våre nettsider:
Det meste du skulle behøve hjelp til som kunde hos oss, finner du informasjon om på våre nettsider:
Guider
Les detaljerte guider eller se filmer om hvordan du best benytter våre tjenester:
https://www.proisp.no/guider/
Ofte stilte spørsmål
Finn svaret på spørsmål vi ofte får fra våre kunder:
https://www.proisp.no/oss/
Feilsøking
Feilsøk problemer du måtte ha med våre tjenester (som f.eks. sending/mottak av epost):
https://www.proisp.no/feilsoking/
Driftsmeldinger
Sjekk om ditt problem kan skyldes problemer vi er klar over og har postet driftsmelding for:
https://www.proisp.no/driftsmeldinger/
Gjøre endringer eller finne nyttig informasjon via vårt kundesystem
Gjennom vårt kundesystem kan du selv utføre endringer i ditt abonnement. Du kan:
Oppdatere dine kontaktopplysninger
Se oversikt over tjenester du har hos oss
Legge til/endre tjenester
Melde deg av/på maillister som du måtte være interessert i
Se/betale regninger
Du logger deg inn i kundeportalen øverst på høyre side på våre nettsider. Kundenummer og passord som du trenger for å logge deg på har du fått i velkomstmeldingen du fikk da du ble kunde hos oss.
Med vennlig hilsen,
Kundeservice
PRO ISP
https://www.proisp.no
Epost Kontakt oss Facebook Instagram
PRO ISP AS, Welhavens vei 15, 4319 Sandnes, Norway
--
Med vennlig hilsen
PRO ISP Kundeservice
W:https://www.proisp.no
E:support@proisp.no