Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 18. juli 2023

Nå har jeg funnet et program (PST Viever) som klarer å lagre Wikipedia-mailene (som Wiki-admin Philip 'Flums' Gabrielsen av en eller annen grunn sendte meg i 2012) som txt-filer. Og da er det lett å hive disse mailene inn i en Doc-fil (på samme måte som med jubileums-utgavene av Min Bok-bøkene). Da blir det et kapittel for hver mail. Så det blir cirka 800 kapitler. Da tar det kanskje litt tid å få laget den boken. Og Min Bok 6 er uansett før i køen (den har jeg blogget om at jeg skal utgi/'lage' (fra kapitlene på bloggen) til høsten)

      Subject: Re: [Wikino-admin-l] Goldmine International
                From: Bjarne Fosse <bjafosse@gmail.com>
                  To: wikino-admin-l@lists.wikimedia.org
           Sent time: 12/18/2012 07:34:00 AM
         Attachments: 

Det er dessverre ikke rykter. Svindelen er tidligere omtalt i norsk media
hvor Roshan sågar har forsvart virksomheten:
http://www.hegnar.no/okonomi/article300414.ece
http://www.na24.no/article2119970.ece

Roshans kone er involvert i svindelen ved at hun har stått oppført som
medarbeider i Goldmine International:
http://gmibalochistan.webs.com/team.htm
De øvrige navnene er fiktive.
Roshan knyttes til GMI overalt, og i slide 58 i denne presentasjonen er
hans privatadresse tegnet inn (Gjennomskjæringen 13, 4836 Arendal):
http://www.slideshare.net/Mando88eg/earn-wealth-with-trusted-business-in-your-leisure-time
Til og med hans norske bankkontonr. i Sparebanken Sør brukes i
markedsføringen: http://teamworkgmi.blogspot.no/2009/12/bank-details.html
Roshan vant tidligere en tvist om eierskap til et domenenavn:
http://www.nic.uk/digitalAssets/17139_goldmineint.co.uk.pdf

Fatwaen mot Goldmine International er gjengitt her:
http://www.scribd.com/doc/61864070/GMI-Fatawa-by-Mufti-Ali-Asghar-Attari-Al-Madani

For to år siden raidet pakistansk politi et av GMI-kontorene i Karachi og
arresterte 4 personer:
http://www.nation.com.pk/pakistan-news-newspaper-daily-english-online/karachi/23-Dec-2010/FIA-raids-fraudulent-finance-company-in-Karachi-4-arrested

FNs høykommissær for flyktninger har uttrykt bekymring for at iranske
GMI-deltakere risikerer dødsstraff:
http://www.unhcr.org/refworld/country,,IRBC,,IRN,,4dd25fa72,0.html

mvh Bjarne Fosse


Den 00:09 18. desember 2012 skrev KEN <empyroth@gmail.com> følgende:

> Tja, har du noe belegg for disse påstandene, eller er det kun rykter?
> Årsaken til drapstruslene er oppgitt i media som noe helt annet.
>
> KEN
>
>
>
> Den 22:56 17. desember 2012 skrev Bjarne Fosse <bjafosse@gmail.com>følgende:
>
>  Han har i løpet av det siste året prøvd å fjerne sporene som knytter ham
>> til denne internasjonale svindelen, blant annet ved å legge ned det
>> norskregistrerte selskapet, flytte driften til Storbritannia og
>> omregistrere domenenavnene. Han ble nemlig innvalgt i Arendal bystyre i
>> fjor høst, og utrolig nok har verken media eller PST klart å fange dette
>> opp, ikke engang da han ble drapstruet av radikale muslimer tidligere i år.
>> Bakgrunnen for dette er at det er utstedt en fatwa mot selskapet hans av en
>> pakistansk mufti, og pakistansk politi har raidet lokalene deres i Pakistan
>> etter at mange har tapt store summer på dette pyramidespillet.
>
>
>
> _______________________________________________
> Wikino-admin-l mailing list
> Wikino-admin-l@lists.wikimedia.org
> https://lists.wikimedia.org/mailman/listinfo/wikino-admin-l
>
>

PS.

Det er muligens bedre å gjøre ferdig Min Bok-bøkene (Min Bok 1-10) før jeg begynner på Wiki-boken/dokument-filen.

Men Min Bok 10 blir litt kronglete å 'lage', for den har også bilder.

Og det er mange år siden at jeg har laget bøker med bilder.

(For å si det sånn).

Og jeg liker best at sånt går på skinner.

Så det er mulig at jeg lager jubileums-utgaver av Min Bok 6-9 (Min Bok 1-5 er ferdige allerede).

Og så Wiki-boken.

Og så Min Bok 10.

Og så de tre-fire andre bøkene.

('Jenny Skavlan i Finland' (jubileums-utgave).

Og: 'Skifte etter Magna og Holger Adeler' (jubileums-utgave).

Og: 'My Employment Case Against Bertelsmann Arvato Microsoft Scandinavian Product Activation - The Indexed Files' (jubileums-utgave).

Samt Bjørn Ribsskog sin Ribsskog-slektsforskning (som han sendte meg mens jeg bodde i England, etter at min mormor/vi hadde bidratt, og jeg lurte på ting rundt dette prosjektet).

Det er vel bare å legge den Doc-fila som Bjørn Ribsskog mailet meg på nettstedet mitt (og også lage PDF-utgave) og så lage nettsider.

For å si det sånn).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS 2.

Mer om dette bok-prosjektet mitt (som delvis begynte som et slags 'corona-prosjekt'):



Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter