Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 28. august 2023

Her kan man se at min mors slekt (Ribsskog) er i slekt med den beryktede Rinnan-slekten



PS.

Her er mer om dette:



https://no.wikipedia.org/wiki/Rinnanbanden

PS 2.

Jeg søkte litt om dette nå (på Geni osv.) forresten.

Og jeg får det til at det er snakk om to forskjellige Levanger-slekter.

Bodil Ingeborg Jensen Rinnan sin far var Martin Ambrosius Rinnan.

Og hans far var Martin Andreas Rinnan.

Og hans far var Ottar Hansen Rinnan.

Og hans far var Hans Hansen Rinnan.

Og hans far var Hans Hansen Rinnan (Storborg).

Og hans far var Hans Johnsen Storborg (Røstad).

Og hans far var Jon Pedersen Røstad (Heir).

Og hans far var Erik Arensen.

Og hans far var Aren Arensen (født cirka 1615).

Så sånn er visst det.

Bare noe jeg tenkte på.

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS 3.

Når det gjelder Henry Oliver Rinnan.

Så var hans far Johannes Malakinsen Olden Rinnan.

Og hans far var Malakias Mikalsen Rinnan.

Og hans far var Michael Pedersen Rinnan.

Og hans far var Peter Nilsen.

Og hans far var Niels Olssen Støre.

Og hans far var Ole Olsen Korsbakken.

Og hans far var Ole Johnsen Korsbakken.

Og hans far var Ole Johnsen Korsbakken (Holan).

Og hans far var Jon Olsen Bjerkan.

(Noe sånt).

Så sånn er visst det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 4.

En i min mors Rinnan-slekt har visst to fedre.

Så det må vel være noe tull.

(Kanskje Rinnanbanden har fortsatt med tullet sitt, etter krigen.

Selv om lederne ble henrettet.

Hm).

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 5.

Her er mer om dette:



Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter