Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 21. august 2023

Jeg sendte en e-post til Verdens Barn

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 21. august 2023 kl. 03:59
Til: adopsjon@verdensbarn.no
Hei,

er det mulig å klage på de koreanske barna som dere sender til Norge?

Min fars kusine Reidun Andersen f. Zachariasen adopterte en koreansk
gutt (som var født i Seoul) på 70-tallet.

Dette gjorde hu i lag med sin ektemann Kai Andersen.

(De jobba begge for Tetra Pak.

På Lysaker).

Han gutten var født i 1972 eller 1973.

Og han fikk navnet Øystein Andersen (selv om det ikke høres det minste
koreansk ut).

Og Øystein er veldig slem.

Da min yngre søster Pia var nære å ende opp på Plata liksom, i 1993.

Så lot jeg henne bo hjemme hos meg (istedet for at hu skulle bo på
gata) på Ungbo, på Ellingsrudåsen.

Og da dukka Øystein opp der, og oppførte seg som om jeg hadde drept
noen (på en teatralsk måte).

(Øystein dreiv mye med rollespill, på 80-tallet.

Så det er mulig at dette var noe rollespill-greier.

For det virka helt absurd, må jeg si).

Og etter dette, så har min lillesøster Pia latt seg programmere av
Øystein (som spilte teater) og gjort alt for å gjøre livet mitt til et
helvete.

(Kan det virke som).

Så det er kanskje et dumt spørsmål.

Men er det mulig å sende disse koreanske ungene tilbake, hvis man er
misfornøyd med de.

(Jeg er eldste sønn av eldste sønn.

I en slekt (Olsen-slekten) som Øystein sin adoptiv-mormor var
lillesøster av min farmor Ågot i.

Og de pleide å skryte av meg, at jeg var eldste sønn av eldste sønn, osv.

Så jeg mener at jeg har stemmerett når det gjelder dette, liksom.

For å si det sånn).

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Det var forresten sånn.

At min Berger-kamerat Kjetil Holshagen dro med Øystein hjem til meg en
gang (på Bergeråsen, i en jobb-leilighet (tilhørende min far/farfars
firma Strømm Trevare) hvor jeg bodde aleine, på 80-tallet).

Og da visste jeg ikke hvem Øystein var.

(Så jeg venta bare på å finne en unnskyldning, for å hive han/de ut).

Og så dukka min far opp der (han hadde flytta ned til et ludder, som
het Haldis Humblen).

Og så sier han at Øystein er: 'Gutten til Reidun'.

Så da tolker jeg det, som at min far vil, at jeg skal behandle
Øystein, som om han var en fetter, for eksempel.

Så det gjorde jeg da (fram til han klikka, i 1993).

Men en gang skoleåret 1988/89.

Så så jeg at det stod en bil utafor sommerhuset til Øystein og dem (de
bodde egentlig i Lørenskog).

Og det var Øystein sin adoptiv-far Kai og en nokså ung negermann.

Og Kai hadde svette-perler i panna.

Og negeren spurte Kai (på engelsk) om jeg skulle være med.

(Noe sånt).

Så Kai liker muligens fargede gutter/menn.

Så det kan ha vært sånn, at Øystein ikke ville, at jeg skulle fortelle
om denne episoden, til min lillesøster Pia.

Og så har de programmert henne (gjennom Øystein sitt
'drama-queen-anfall') til å bli som en heks da.

Så det må jeg klage på.

At det er bare er tull med disse 'regnbue-barn'.

(Som de vel kalles).

Skjerpings!

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter