Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 4. september 2023

Jeg sendte en e-post til OsloMet

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Oppdatering/Fwd: Vedrørende henvendelse ang Prosjektoppgave ved NHI 1991/92
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 4. september 2023 kl. 10:52
Til: hansoleh@oslomet.no
Kopi: dokhjelp@oslomet.no, nso@student.no, Silje Hjelset Nygaard <SiljeHjelset.Nygaard@kristiania.no>, Kristiania <egms@service-now.com>, Høyskolen Kristiania studieinfo <Studier@kristiania.no>, Lisa Eian <eian@eianadvokat.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, "Ken-Henry.Hyttemoen@hioa.no" <Ken-Henry.Hyttemoen@hioa.no>, Tove Jorid Hatlen <Tove.Hatlen@iu.hio.no>, "hovedresepsjonen@oslomet.no" <hovedresepsjonen@oslomet.no>, "postmottak@uhr.no" <postmottak@uhr.no>, "kari.odberg@oslomet.no" <kari.odberg@oslomet.no>, Solfrid Lind <Solfrid.Lind@kristiania.no>, Tine Widerøe <Tine.Wideroe@kristiania.no>, "Sarah J. Paulson" <SarahJ.Paulson@kristiania.no>, Eksamen <Eksamen@kristiania.no>, Westerdals Oslo ACT <post@westerdals.no>, Infosenteret <Infosenteret@patentstyret.no>, City Self-Storage Colosseum <colosseum@cityselfstorage.com>, "ohs@selvaag.no" <ohs@selvaag.no>
Hei,

OsloMet er vel statseiet.

Og statsansatte som jobber på søndager.

Det er vel nytt fenomen (må man vel si).

Så hva det skal bety.

Og det er kanskje greit å sende mailer til kolleger osv., på søndager.

Men til kunder/borgere, så er vel det dumt.

Da vil vel ikke de skjønne hva som skjer.

At dere sender mailer mens dere driver og 'binge-er' og promper hjemme
i stua, hadde jeg nær sagt.

Det blir som noe som man ikke forventer fra et firma (eller en
organisasjon) må man vel si.

Det virker veldig uprofesjonelt, må jeg si.

Så det må jeg klage på.

Når det gjelder hu Kari Odberg f. Johnsrud.

Så det var forresten sånn, at det var flere Kari-er, på NHI.

Og ei var fra Namsos.

Og hu møtte jeg tilfeldigvis, i Karl Johan, det første året mitt på
NHI (studieåret 1989/90).

Og hu var da i lag med 4-5 venninner.

Og de dro meg med hjem til Kari (dette var en lørdagskveld).

Og hu leide av Frelsesarmeen, på Grønland/Tøyen.

Og hu (bare ei venninne var med så langt, ei fra Hamar vel, etter at
vi hadde møtt Frank (som visst jobba for den amerikanske ambassaden,
og som var sammen med ei 'lam i halve trynet-Lill' som gikk i klassen
min på Sande Videregående, i sin tid) utafor Oslo S.

Hu Kari (fra Namsos) begynte da å dra i snabelen min, hele natta, på
en slags tantrisk måte, sånn at vi kunne holde på hele natta.

Og hu ville også at jeg skulle fingre, og ville også knulle, men vi
hadde ikke kondom, i de Aids-tidene som var da, så gadd ikke jeg det,
uten kondom.

Og hu Namsos-Kari hadde pigg-sveis, så hu var muligens bifil, har jeg
seinere tenkt.

Men ingen hadde hørt om Pride på den tida.

Så så langt tenkte jeg ikke da.

Men det er mulig at Kari Johnsrud Odberg da kan ha blitt litt snurt.

For hu Namsos-Kari spurte meg da, på NHI, om vi skulle ta en 'repeat'.

Noe jeg ikke gadd.

For hu var egentlig ikke så attraktiv, hu 'Namsos-Kari', må jeg si.

Men det er mulig at hu andre Kari (Kari Johsrud Odberg) kan ha klikka
på grunn av dette (for Namsos-Kari sine NHI-venninner flirte av dette,
sånn som jeg husker det, så det har muligens spredd seg).

Og så er kanskje hu Kari Odberg litt sur på grunn av dette enda
(kanskje hu har fått skylda).

(Noe sånt).

Så kanskje hu har gjort noe rart med den innleverings-oppgaven (som
noen kaller det, selv om dette ikke var en vanlig, men en slags gjev
oppgave, som tok et år å lage, og som skulle leveres i flere
eksamplerer).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: Mon, 4 Sep 2023 05:13:25 +0200
Subject: Re: Vedrørende henvendelse ang Prosjektoppgave ved NHI 1991/92
To: Hans Ole Hansen <hansoleh@oslomet.no>
Cc: dokhjelp@oslomet.no, nso@student.no, Silje Hjelset Nygaard
<SiljeHjelset.Nygaard@kristiania.no>, Kristiania
<egms@service-now.com>, Høyskolen Kristiania studieinfo
<Studier@kristiania.no>, Lisa Eian <eian@eianadvokat.no>,
Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>,
"Ken-Henry.Hyttemoen@hioa.no" <Ken-Henry.Hyttemoen@hioa.no>, Tove
Jorid Hatlen <Tove.Hatlen@iu.hio.no>, "hovedresepsjonen@oslomet.no"
<hovedresepsjonen@oslomet.no>, "postmottak@uhr.no"
<postmottak@uhr.no>, "kari.odberg@oslomet.no"
<kari.odberg@oslomet.no>, Solfrid Lind <Solfrid.Lind@kristiania.no>,
Tine Widerøe <Tine.Wideroe@kristiania.no>, "Sarah J. Paulson"
<SarahJ.Paulson@kristiania.no>, Eksamen <Eksamen@kristiania.no>,
Westerdals Oslo ACT <post@westerdals.no>, Infosenteret
<Infosenteret@patentstyret.no>, City Self-Storage Colosseum
<colosseum@cityselfstorage.com>, "ohs@selvaag.no" <ohs@selvaag.no>

Hei,

jeg skjønner at dette er noe du har skrevet i bakfylla, på en søndag.

Det virker som at det er noen som synes at det er morsomt å avspore mine
saker.

Her blir det anmerkning på deg, for å ikke ha gjort leksa di.

Det jeg kontakter dere om er at jeg ønsker å gjøre om min karakterutskrift
fra NHI og min høgskole-kandidat-grad fra HiO IU til en bachelor-grad.

Det virker som at dere prøver å slite meg ut, ved at jeg må forklare om
dette hundre ganger.

Så det må jeg klage på.

Det blir mobbing, må jeg si.

Jeg ønsker å heller få svar fra daglig leder (administrerende direktør) om
dette.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Dere tar også bort mail-historien fra mailene deres.

På pur faenskap, kan det virke som.

Jeg skjønner at dere er naboer med blitzerne (i Pilestredet) og dere
muligens har litt samrøre med dem.

Disse pleide å ødelegge bilen min hele tida (om nettene) da jeg bodde på
St. Hanshaugen (et steinkast unna dere).

For de syntes at det var så morsomt å rappe bil-stereoen min, osv.

Så dette må jeg klage på.

Skjerpings!

PS 2.

Deres medarbeider Kari Odberg har forresten muligens mitt kryssord-program
(eller om hu husker hvor hu la det).

For de (på NHI) at det skulle være tre kopier (av prosjekt-oppgaven).

Og da mente de visst originalen pluss to kopier (som skulle leveres inn,
for sensor skulle ha en kopi og den andre kopien skulle NHI ha i et slags
bibliotek, eller noe lignende).

Men jeg tok _tre_ kopier.

(De hadde kopi-maskin i NHI sin resepsjon, på Helsfyr.

Husker jeg).

Og så leverte jeg tre kopier til Kari Odberg (som da het Kari Johnsrud, og
hadde blondt hår vel).

Og hu jobber visst nå hos dere.

Så om hu la den tredje kopien, på et lurt sted.

Sånn at hu kanskje kan finne det igjen nå (hvis hu husker noe fra den tida).

Selv om hu ikke har svart på mailene mine (min din mail har litt vag
referanse, så det er kanskje hu Kari Odberg f. Johnsrud (den tidligere
NHI-kontordama fra NHI Frysja og NHI Helsfyr) som driver og styrer, kan man
kanskje lure på).

Skjerpings!


søn. 3. sep. 2023 kl. 20:14 skrev Hans Ole Hansen <hansoleh@oslomet.no>:

> Hei Erik
>
>
>
> Jeg har blitt satt inn i din henvendelse til oss.
>
>
>
> Jeg har tolket henvendelsen din slik at du etterspør om OsloMet har lagret
> din prosjektoppgave i faget O39/O49, levert på NHI i studieåret 1991/92.
>
>
>
> (Hvis dette *ikke* er riktig forstått ber jeg om at du hjelper oss med å
> klarlegge hva du ber om hjelp til).
>
>
>
> NHI/Den Polytekniske Høyskole/Westerdahls er ikke en del av det tidligere
> høyskolesystemet som nå er OsloMet.
>
>
>
> Westerdahls er en del av det som i dag er kjent som (høyskolen)
> Kristiania.
>
>
>
> Høyskolen Kristiania er en selvstendig (nåværende) utdanningsinstitusjon
> og er som nevnt ikke en del av det som nå er OsloMet.
>
>
>
> Siden utdanningen du henviser til (og konkret prosjektoppgaven i faget
> O39/O49) ikke er gjennomført ved OsloMet, har ikke OsloMet tilgang til noen
> informasjon om den utdanningen.
>
>
>
> Foreslår derfor at du kontakter Høyskolen Kristiania for å undersøke om de
> kan hjelpe deg.
>
>
>
>
>
> Mvh
>
> Hans Ole Hansen
>
> Seksjonssjef Seksjon for Dokumentasjons- og Informasjonsforvaltning (SDI)
>
> OsloMet
>
>
>

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter