Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 11. september 2023

Mer fra Facebook



PS.

Her er mer om dette:



PS 2.

Enda mer om dette:



PS 3.

Jeg lurer på om dette er Christell sin kusine (fra Bergens Tidende 17. juli 1985):



http://www.e-pages.dk/bergenstidende/2121700448/20/?gatoken=dXNlcl9pZD01OTU1OTM1JnVzZXJfaWRfdHlwZT1jdXN0b20%3D (bak betalingsmur)

PS 4.

Og så er det her antagelig lillesøsteren Lise (fra Bergens Tidende 12. juni 1985):



http://www.e-pages.dk/bergenstidende/2121700382/48/?gatoken=dXNlcl9pZD01OTU1OTM1JnVzZXJfaWRfdHlwZT1jdXN0b20%3D (bak betalingsmur)

PS 5.

Disse er begge nevnt i dødsannonsen til Christell sin onkel Jarle Karsten 'Humme' Humblen:



https://www.facebook.com/photo/?fbid=101452133225121&set=bc.AbpNxO-9dyxvz_Nd-FOm1H3QatwgfyuBKnpIVz9jmvM_DViD9J-AiwkmnFd9drGz_sdy884YlLPdnyPol1jEqRoEqC4dgaknkB3SOcPI484V01Rgm5qjglxo6-hY9bYlqGBNLXhZqbae3s4RMjG0UlHp&opaqueCursor=AbpywC-fw_aUr_umU8VSaCrj7HqGauH-U1Tl1ssw7J0si0aZG6Ffj2hb05rF1TXFzD3vMMCoR4ZqGZp138RuOqPoBds344XMed7cy03OQL6mhw9w-bcRNn294mdLqhymOvhUW0jP7yGbfsbhpy5HPFT6QHeMGcYXMZ28x7wfiUbYlwCkSe6r7q446ahSSNc2XOey1w0daRixokkeS5KVIBtGVv4ntaZDwX3aU2jmGWbnaziVasWfP5GCCs8SyNgLGVG_Cc0aoWE9hqlby1yEiKflGOWSxtueWyWvOCFZuOODGHjM_OSeP3fBzm4jjxhmTzr686WYwnGysfc8Z8_H7jCj-gQXDCnp7B3gqd1kqyqBtRfMhlMhoTUa7C4oFfpOoH76mumOYLLd43tqPj4ZfDRUGaGyw31pC8vRxaucUD5W5qlv23NNX7j_AqM0MNLWue6I44Plge1iy9hy1uHV8yaQmQedllxWqbjBM3eAnXKAu0swk3h93XV4K2POOyGSTwMjzpOomdMrTIr5kc7jnWdd6X-1hEs8Q6YuIdevguegwMxPBrYSZIJB7-Lo7KVQe0dbz78wx5eoF6VJEnjfM_xy

PS 7.

Det her må være han John (fra dødsannonsen i PS 5):




PS 8.

Ifølge Bjørn Humblen sin slektsforskning.

Så hadde Christell sin onkel Jarle Karsten 'Humme' Humblen to koner og _to_ avkom.

Og i dødsannonsen (i PS 5) så står det at han hadde _fire_ døtre.

Da kan man kanskje lure litt, på de som heter Himberg (Cathrine og Lise).

De to andre (Kristin og Birgitte) heter visst fortsatt Humblen.

Og som man kan se i PS 3 og PS 4, så hadde visst både Cathrine og Lise etternavnet Himberg, da de var jenter/ungjenter.

Så det er jo litt rart, at disse ikke hadde Humblen som pikenavn (hvis de var 'Humme' sine døtre).

(Må man vel si).

Så sånn er vel det.

Bare noe jeg tenkte på.

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS 9.

Her er mer om dette:



https://www.myheritage.no/site-family-tree-493602071/humblen

PS 10.

Jeg har tidligere blogget om Jarle Karsten 'Humme' Humblen sin første kone.

Og hu het visst Sigrid Irene f. Hovden.

Så det passer jo ikke, med Himberg.

(For å si det sånn).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 11.

Det er visst den siste konen (Turid) som het/heter Himberg.

Men da blir det rart at Cathrine Himberg er født før Birgitte Humblen.

(Ifølge dødsannonsen sin rekkefølge av navnene.

Sett overfra og ned).

Men det er mulig at Christell sin onkel var gift, med hu Sigrid.

Og så ble hu Turid (som jobba i Humme sin butikk) på tjukka (på grunn av noe rart som skjedde på jobb).

Og så ble kona (Sigrid) også på tjukka (med Birgitte).

Og så ble disse født rett etter hverandre.

Og da kona (Sigrid) fant ut om Turid (og Cathrine).

Så ville hu muligens ha skillsmisse.

(For å si det sånn).

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 12.

Her kan man se at Turid Humblen f. Himberg jobbet i en av Jarle Karsten 'Humme' Humblen sine fire Bergens-klesbutikker (Hummes, Vincci, Trends og Colon) som jeg har blogget om tidligere (fra Bergens Tidende 10. august 1984):



https://www.nb.no/items/f5a1d5f6fa3ebbbc7502d8ae43d4a94d?page=25&searchText=%22turid%20himberg%22

PS 13.

Den ene butikken (Vincci) til Christell sin onkel og tante, ble visst regnet som Bergens mest eksklusive moteforretning (fra Bergens Tidende 20. januar 2008):




PS 14.

Christell sin onkel og tante har visst vært i Milano og hilst på motekongen Armani (fra Bergens Tidende 11. mai 2000):



Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter