Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 11. oktober 2023

Mer fra Facebook



PS.

Det at chat-robot Mia kan overføre folk til en kundeservice-medarbeider.

Men dette står det ikke noe om på nettstedet.

(Må jeg si).

Men det sier de kun på Facebook.

(På sin 'hemmelighets-kremmeri-aktige' måte.

For å si det sånn).

Og det står ikke mail-adresse for generelle henvendelser, på nettstedet.

Og det står heller ikke mail-adressen til administrerende direktør (Espen Opedal) for å si det sånn.

Og han har har masse 'Pride-pynt' på sitt profil-bilde på Facebook.

Så å sende til han på Facebook, det blir som noe merkelig, må jeg si.

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS 2.

Og Mia ba meg logge inn med bank-ID (på sin 'Stasi-aktige' måte, må man vel si):

Conversation
------------

Created:    2023-10-11T14:36:07.475168+02:00
Downloaded: 2023-10-11T14:37:13.373041+02:00
Source: https://www.tryg.no/

Number of requests:    3
Number of responses:   3


 :
    - "God ettermiddag. Hyggelig at du chatter med oss!"
    - "Jeg er Mia, din digitale rådgiver."
    - "Jeg kan mye og svarer deg uten ventetid. Trenger jeg hjelp, kobler jeg selvsagt inn et menneske."
    - "Hvordan kan jeg hjelpe deg?"
    - "PS! Husk å ikke oppgi sensitiv info. Les mer: <a href="https://www.tryg.no/sikkerhet-og-personvern/personvern.html"><strong>Personvern </strong></a>"


You:
    - "kunderådgiver"


 :
    - "Jeg overfører deg gjerne til en rådgiver."
    - "Men, kan jeg utfordre deg til å teste meg først?"
    - "Her er hva mange spør om. Hva kan jeg hjelpe deg med?"
    - Options: "Tilbud på forsikring", "Endre eller avslutte", "Betaling og faktura", "Dokumenter og Min side", "Midlertidig avregistrering"


You:
    - "kunderådgiver"


You:
    - "Chat med rådgiver"


 :
    - JSON: {'emitEvent': {'detail': {'id': 12983},
               'emitOnResume': True,
               'type': 'sendActionId'}}
    - "For din egen trygghet ber vi deg logge inn med BankID."
    - Options: "Trykk her for å logge inn"

PS 3.

Og jeg vil bare ha mail-adressen dems.

Og så skal de vite personnummeret mitt og skonummeret mitt, og alt mulig.

(For å si det sånn).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS 4.

Jeg har jo ikke noe kunde-forhold med Tryg jeg (som Mia visst tror).

Det er den tidligere advokaten min (Ida Valen Rukke) som var kunde hos Tryg.

(Og hu svek meg.

Så jeg har da en erstatningssak mot Tryg (ifølge Tilsynsrådet for advokatvirksomhet).

Og Tryg later som at de er dumme.

Og tilbakeholder min erstatning.

For å si det sånn).

Jeg prøver bare å sende Tryg en klage (igjen).

Men de har kjempe-russisk kunde-service.

(Må jeg si).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 5.

Hu Mia klarer heller ikke å si hva mail-adressen er:

Conversation
------------

Created:    2023-10-11T14:36:07.475168+02:00
Downloaded: 2023-10-11T14:48:49.325160+02:00
Source: https://www.tryg.no/

Number of requests:    5
Number of responses:   4


 :
    - "God ettermiddag. Hyggelig at du chatter med oss!"
    - "Jeg er Mia, din digitale rådgiver."
    - "Jeg kan mye og svarer deg uten ventetid. Trenger jeg hjelp, kobler jeg selvsagt inn et menneske."
    - "Hvordan kan jeg hjelpe deg?"
    - "PS! Husk å ikke oppgi sensitiv info. Les mer: <a href="https://www.tryg.no/sikkerhet-og-personvern/personvern.html"><strong>Personvern </strong></a>"


You:
    - "kunderådgiver"


 :
    - "Jeg overfører deg gjerne til en rådgiver."
    - "Men, kan jeg utfordre deg til å teste meg først?"
    - "Her er hva mange spør om. Hva kan jeg hjelpe deg med?"
    - Options: "Tilbud på forsikring", "Endre eller avslutte", "Betaling og faktura", "Dokumenter og Min side", "Midlertidig avregistrering"


You:
    - "kunderådgiver"


You:
    - "Chat med rådgiver"


 :
    - JSON: {'emitEvent': {'detail': {'id': 12983},
               'emitOnResume': True,
               'type': 'sendActionId'}}
    - "For din egen trygghet ber vi deg logge inn med BankID."
    - Options: "Trykk her for å logge inn"


You:
    - "Trykk her for å logge inn"


You:
    - "mail-adresse"


 :
    - "Jeg forstår at du ønsker å sende oss en e-post, men vi kan gi deg raskere og bedre svar på andre måter."
    - "Hva kan jeg hjelpe med?"
    - Options: "Kontakt meg for tilbud", "Forsikringsgjennomgang", "Endre eller avslutte", "Betaling og faktura", "Annet"

PS 6.

Nå ringte jeg Tryg, på et telefon-nummer (56 91 65 56) som stod ved siden av et bilde av et kvinnfolk (med headset) på nettstedet deres.

Og da svarte en vestlending (som ikke presenterte seg) med 'brumme-stemme'.

Og jeg spurte han om hva mail-adressen var.

Men det visste han ikke.

Og jeg spurte om han visste mail-adressen til direktøren (Espen Opedal).

Men det visste han heller ikke.

Han lurte på om det var privat eller firma.

(Noe sånt).

Men jeg er jo ikke kunde der.

Men jeg sa bare noe, og fikk snakke med ei Linda.

Og et annet sted, så lister de et _annet_ nummer (51 91 66 95).

(Og det var muligens sånn, at de også lister et tredje nummer.

For på mobilen min, så står telefonnummeret 56 91 64 83.

Så jeg nå.

Hva er galt med 56 91 00 00.

For å si det sånn.

Og hvorfor skal de variere telefon-nummeret sitt, ettersom hvilken nettside man ser på (og hvor på nettsiden man ser).

Det er jo som noe tull.

Må man vel si).

Det er visst sånn, at de absolutt skal brumme, til de som leser hele nett-sida.

(Noe sånt).

Så sånn er visst det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 7.

Her er mer om dette:



PS 8.

Enda mer om dette:



PS 9.

Det var også sånn, at når ringte.

Så skulle man punche '1' eller '2'.

For å si seg enig i, om de kunne ta opp samtalen (eller ikke).

Så det ble som noe slags distraksjon.

(Må man vel si).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 10.

Og alt dette er _etter_ at jeg har bedt Tryghedsgruppen (som eier Tryg) om å sende klagen min videre, til riktig avdeling.

Noe de nekta å gjøre.

Selv om jeg ba de om å gjøre dette, flere ganger.

Og selv om jeg til og med dro hele veien, til Ballerup/København, for å besøke de.

(Siden at de ikke svarer på mine mailer.

For å si det sånn).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter