Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 9. november 2023

Og enda en e-post til Morgenbladet

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Varsel om fornyelse
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 9. november 2023 kl. 13:14
Til: Morgenbladet as <abo@morgenbladet.no>
Kopi: PFU Pressens faglige utvalg <pfu@presse.no>, post <post@finkn.no>, postmottak@sivilombudet.no, Sfovpost <sfovpost@statsforvalteren.no>, Lisa Eian <eian@eianadvokat.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, postmottak@forbrukerombudet.no, Post <post@forbrukerradet.no>, "Post (Medietilsynet)" <post@medietilsynet.no>, Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>, shs@morgenbladet.no, ivan.solhaug@morgenbladet.no, am@morgenbladet.no, stine.abrahamson@morgenbladet.no, ab@morgenbladet.no
Hei,

jeg var også inne på 'Min Side' før jeg sendte den første mailen.

Og da stod det: 'Kanseller stopp'.

Så det abonnementet var stoppet og alt i orden, fra før.

Så du juger så det renner av deg (virker det som).

Jeg har bedt om å få svar fra en overordnet.

Og jeg kan ikke se at det har skjedd.

Så det må jeg klage på.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Jeg har som hobby å drive med slektsforskning.

Så jeg har bestilt kjempe-mange avis-prøve-abonnement de siste årene.

(Når jeg har sett på 'Bokhylla' at det står noe om slekta, i den og den blekka.

Men at dette der ikke er tilgjengelig for offentligheten).

Og jeg har også gått på datalinja og NHI.

Og det er bare forbokstaven.

Så jeg tror jeg klarer å skjønne de fleste menyer.

Så dette er giftig sludder og æreskrenkelser fra dere.

Så det må jeg klage på.

Skjerpings!


tor. 9. nov. 2023 kl. 12:34 skrev Morgenbladet as <abo@morgenbladet.no>:
Hei

Du var inne på min side og la inn stopp 19/9 og fikk da en bekreftelsesboks hvor det står at du har abonnement til og med 20/11-23. Denne måtte du huke av på. Jeg bekreftet oppsigelsen din her nå når du sendt mail.

Det 10 ukers tilbudet du bestilte gjaldt fra 12/9 til og med 20/11-23.

Vi ønsker deg en god dag.

Med vennlig hilsen
Hanne 

Morgenbladet Kundeservice


 

 

 

--------- Opprinnelig melding ---------

Til: "Morgenbladet as" <abo@morgenbladet.no>

Dato: 09.11.2023

Fra: "Erik Ribsskog" <eribsskog@gmail.com>

Emne: Re: Re: Varsel om fornyelse

 

 

Hei,

 

ifølge min syvende sans, så ble dette abonnementet avbestilt i september.

 

Men det tilslører dere, på deres 'same-måte', må jeg si.

 

For når jeg avbestiller i september og dere later som i november, at jeg

ikke har avbestilt.

 

Så er det at dere kødder, må jeg si.

 

Så dere burde skamme dere.

 

Ikke sender dere mailer heller, når folk avbestiller.

 

Man får ikke noe dokumentasjon på avbestillingen (virker det som).

 

Og så begynner dere å kødde, rundt dette.

 

Så det må jeg klage på.

 

Jeg vil gjerne ha svar fra en overordnet om dette.

 

Skjerpings!

 

Erik Ribsskog

 

 

tor. 9. nov. 2023 kl. 12:16 skrev Morgenbladet as <abo@morgenbladet.no>:

 

> Hei,

>

> Vi bekrefter at digitalabonnementet på Morgenbladet med kundenummer

> 3555349 til ERIK LØVENBALK RIBSSKOG er stoppet.

> Du har digital tilgang til og med: 20.11.2023

>

> Vi ønsker deg velkommen tilbake som abonnent ved en eventuell senere

> anledning.

>

> Med ønske om en god dag.

>

> Med Vennlig Hilsen

> Hanne

>

> Morgenbladet Kundeservice

>

>

>

>

>

>

>

>

>

> --------- Opprinnelig melding ---------

>

> Til: "Morgenbladet Elektronisk" <abo@morgenbladet.no>

>

> Dato: 09.11.2023

>

> Fra: "Erik Ribsskog" <eribsskog@gmail.com>

>

> Emne: Re: Varsel om fornyelse

>

>

>

>

>

> Hei,

>

>

>

> jeg mener at denne skal være avbestilt.

>

>

>

> Erik Ribsskog

>

>

>

>

>

> tor. 9. nov. 2023 kl. 11:20 skrev Morgenbladet Elektronisk <

>

> abo@morgenbladet.no>:

>

>

>

> > Hei ERIK.

>

> >

>

> > Det er snart på tide å fornye tid abonnement hos Morgenbladet.

>

> > Om en uke vil ditt kort belastes for neste periode av Morgenbladet

> digital.

>

> >

>

> > Mvh Morgenbladet

>

> >

>

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter