Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 13. mars 2008

Spesialenheten for Politisaker II. (In Norwegian).

E-post sendt Spesialenheten 13. mars. (Klage på at Spesialenheten henla en anmeldelse jeg sendte dem, 24. april 2007, angående feil utført av medarbeidere hos Kripos):

Svar på brev om Underretning om Avgjørelse, sendt 7. mars 2008, ref. 072266/200700252

13 March 2008
19:24

Subject Svar på brev om Underretning om Avgjørelse, sendt 7. mars 2008, ref. 072266/200700252
From Erik Ribsskog
To post@spesialenheten.no
Sent 13 March 2008 19:25

Hei,
 
jeg viser til brev fra 7. mars, hvor dere underretter meg om deres avgjørelse, vedrørende min
anmeldelse av tjenestemenn ved Kripos, for diverse forhold.
 
Det står i brevet deres at jeg har mulighet til å klage til Riksadvokaten, og at en eventuell
klage bes fremsendt gjennom Spesialenheten.
 
Jeg synes det var litt rart, at en klage skulle sendes til etaten man klagde på, og ikke til
klageorganet (Riksadvokaten).
 
Så jeg kontaktet Riksadvokaten om dette, pr. e-post i går.
 
Men de sier at det var riktig, og at det er fordi Spesialenheten da får muligheten til å kikke over
dette en gang til.
 
Så jeg vil gjerne opprettholde klagen på tjenestemenn ved Kripos, som brevet deres fra 7. mars
var angående.
 
Sånn at dere og eventuelt Riksadvokaten, får muligheten til å kikke over dette, og se om det
er riktig å frikjenne tjenestemennene ved Kripos, siden jeg synes de handlet uforsvarlig, og
jeg mistenker at det kan være noen form for korrupsjon inne i bildet.
 
Jeg nærmere rede for dette, i e-posten jeg sendte Riksadvokaten i går.
 
Jeg sender med en kopi av denne e-posten (og svaret jeg mottok i dag).
 
Der står det nærmere forklart hva jeg mener med mistanke om korrupsjon og om ting som
jeg mener er feil, ved svarbrevet jeg fikk fra Spesialenheten, sendt 7.mars., angående
henleggelse av anmeldelsen mot tjenestemenn ved Kripos.
 
Så om dere har mulighet til å kikke på det jeg skriver i den e-posten sendt til Riksadvokaten,
i går.
 
For der kommer jeg inn på feil, som jeg mener at Spesialenheten, nok må ha gjort, i forbindelse
med henleggelsen av anmeldelsen av tjenestemenn ved Kripos.

Så jeg håper dere har muligheten til å kikke på dette, og kontakt meg gjerne hvis det er noe
som trengs å forklares bedre.

Jeg ettersender kopi av korrespondansen med Riksadvokaten fra i går og i dag, vedrørende
denne klagen på henleggelse av anmeldelse.

Håper dette er i orden!
 
Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter