Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 2. august 2008

Dagbladet sperret meg fordi jeg hadde skrevet at Trond Giske var pedofil. (In Norwegian).

Nå ringte jeg Dagbladet, for å høre hvorfor ip-adressen min, var sperret, fra Dagbladets kommentar-system.

Og det var fordi, at jeg hadde skrevet at Trond Giske var pedofil, sa en hos dem, som het Bjørn Tore.

Han snakka så lavt, han sa Trond Giske var blablab fil.

Så jeg trodde han sa at jeg var sperret, fordi jeg hadde skrevet at Trond Giske var homofil.

Men nei, det var fordi jeg hadde skrevet at Trond Giske var pedofil.

Og jeg forklarte, at jeg bare skrev det, som en annen person, på debatten skrev, at han hadde vært på festival, og sett at Trond Giske hadde tafset på noen fjortiser.

Og jeg forklarte det, at dette var det en på debatten, som hadde skrevet, så jeg oppga hvor rykte var fra.

Så da tror jeg ikke egentlig at det var galt av meg, å skrive det.

Han mente, at det var straffbart, men det tror jeg ikke.

For jeg mener, at det er lov å skrive om det som har skjedd en.

Og hvis jeg har sett at en på Dagbladets kommentarsystem, har skrevet, at han så Giske tafse på fjortis-bertene, på festival, så har jeg lov å skrive det.

Så jeg tror han er litt på villspor, han hos Dagbladet, når han sier at det er fordi jeg begår en straffbar handling, jeg tror ikke det er straffbart å fortelle om hva som har skjedd en.

Han sa, at 'vi godtar ikke, at jeg driver å beskylder navngitte personer, for å ha begått en straffbar handling'.

Det var visst ulovlig, mente han.

Mens jeg mener det ikke er ulovlig, å fortelle om hva som har skjedd en.

Hvis jeg ser en på debattforum, som sier noe, så har jeg lov å si det.

Det er jo ikke Trond Giske, jeg skrev om, jeg skrev om han på debattforumet, og gjenntok det han sa, at Giske tafset på fjortisene.

Så her tror jeg Dagbladet blander, mellom å skrive at jeg så Giske tafse på fjortisene, og at jeg så en i debatten, skrive at han så, at Giske tafset på fjortisene.

Jeg tror ikke det siste er ulovlig i hvertfall.

Man må jo ha lov å skrive om hva som skjer en, ellers så vil jo aldri forbrytelser bli oppklart, hvis man ikke har lov å si hva man så.

Så dette synes jeg er feil av Dagbladet.

Det er forsøk på sensur, mener jeg.

Så jeg får ta det med PFU, når jeg får kontakt med de igjen, etter at jeg har sendt noen klager til de.

Men de har ikke svart meg tilbake.

Kjell Nyhuus, hos PFU, gjelder det.

Men han er kanskje på ferie.

Vi får se hva som skjer.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter