Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 10. november 2008

Det er noen som driver å tuller med Gerd-Liv Valla på Facebook. (In Norwegian).


Problemer
med PFU.



Between
Gerd-Liv
Valla

and
You



 





Erik
Ribsskog



October
6 at 3:54pm



Hei,

er
du Gerd-Liv Valla, som pleide å jobbe som sjef i LO?

Jeg
har noen problemer med PFU, at de tydeligvis ikke respekterer
arbeidsmiljøloven, med får medarbeidere sykmeldt,
ettersom de har det for kaldt, i lokalene sine.

I allefall, så
tenkte jeg, at jeg kunne kontakte noen som kunne 'filleriste' PFU
litt, pga. dette.

Men det er vel ingen som husker hva han nye
sjefen i LO heter.

Så da tenkte jeg, at jeg kunne
kontakte deg.

Forresten, kjenner du en sjef i LO, som heter
Liv. Og som er sammen med en tidligere Rimi-butikksjef, på Rimi
Nylænde, som heter Elisabeth Falkenberg? (De er lesbiske da,
bare for å forklare).

Jeg hadde en kamerat fra gymnaset
i Drammen, (jeg var blåruss da, så det var på
Gjerdes handelskole, het det vel).

Han heter Magne Winnem, og
han omtalte hun Elisabeth Falkenberg, og en annen Rimi-butikksjef,
Betina, på Askergata og Rimi Ringen, som 'mafia'.


tenkte jeg, at da er kanskje hun Liv, som var sjef i LO, også
mafia(?).

Men men.

Forresten, jeg har lest at Jens
Stoltenberg, og Kjetil Fry, gikk på kino, for å se
'Broene i Madison County'.

Så sa Stoltenberg, i
ettertid, at de skulle se 'James Bond'.

Men problemer var,
sjekka jeg på internett, at det ble ikke gitt ut noe James Bond
film det året.

Så jeg tror han Jens Stoltenberg,
at han er en luring.

(At kanskje KGB, eller noen andre, har
han i lomma, hvis de har noe filmer, hvor han og Kjetil Fry, eller
noen andre, holder på f.eks. Hvis du skjønner hva jeg
mener).

Men men.

Jeg pleide å jobbe som
Rimi-butikksjef selv og skjønner du, i Oslo, for noen år
siden, frem til jeg overhørte, i 2003, at jeg var forfulgt av
den her 'mafian' da.

Men jeg dro til England, og nå får
jeg ikke noe hjelp av hverken norsk eller engelsk politi eller andre
myndigheter.

Jeg lurer på om den her 'mafian', har full
kontroll.

Det virka som at du ble utsatt for noe mafia-plott
selv, synes jeg nesten, med Thyssen-saken.

Jeg bor jo i
England som sagt, men jeg har jo internett, og jeg har litt dårlig
råd, så jeg laster ned noen norske filmer og sånn,
fra Piratebay osv., for jeg har ikke råd til å bestille
det fra Norge.

Men da søkte jeg på 'norsk', på
Piratebay.

Og da fant jeg boken din, 'Prosessen', fra ifjor,
som lydbok, hvor du leser selv.

Så nå har jeg
blitt Gerd Liv Valla fan her, i England, og driver og hører på
at du leser om 'Prosessen' osv da.

Men men.

Jeg tror
forresten at det som sagt nok var en felle.

Jeg har hørt
på nesten to kapitler, fra den boka nå, så jeg har
ikke tatt av helt da.

Jeg har så mye å stri med,
med å prøve å få rettighetene mine, fra
myndighetene, så jeg har ikke tid til å lese så mye
bøker osv.

Men men.

Men det virker for meg, som
at du er en sånn ildsjel-type, vil jeg kalle det.

Som
ser på jobben sin som et kall nesten, synes jeg det virker.


jeg tror ikke folk klarte å lage en felle, på ting som
hadde med fag, i LO, og gjøre.

Men så har
Stoltenberg og Fry, eller Try, eller han heter igjen.

Han
grandiosa reklame-mannen.

De har laget en felle da.


angrep de deg på ledelse.

Fordi, (mitt inntrykk er i
hvertfall sånn), at ditt felt, er egentig politikk,
arbeidspolitikk osv.

Men ledelse, det er egentlig ikke ditt
spesialfelt, er mitt inntrykk.

Ikke det at jeg dermed sier at
du automatisk ikke er en god leder.

Men, ditt hovedfelt, er
nok arbeidspolitikk.

Sånn lønnsforhandlinger og
alt sånt.

Og kanskje organisasjonsarbeid.

Men
ledelse som fag, det er vel ikke det du er ekspert på, mener
jeg.

Og dette visste nok Stoltenberg og Co., at de ville ikke
klare å ta deg, på noe faglig, eller på noe
organsiasjonsteoretisk.

Fordi du var for kompetent, på
disse feltene, til at de kunne klare å snekre en felle, som
ville ha lukket seg, på et av disse feltene.


har Stoltenberg og Try, laget en plan, samarbeidet med
avisene.

Kanskje de er i den her 'mafian' da.

Hva vet
jeg.

At det var sånn Valla-saken ble til.

Det er
i hvertfall min teori her, sett fra England.

Så får
vi se hva historikerne sier, når de får sjangsen.

Vi
får se.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog



 





Gerd-Liv
Valla



Add
as Friend



Today
at 8:57pm



Report
Message



Vel
Ribsskog, nu vil jeg først og fremst påpeke at jei er
imponert over den oversikt du har i den prosessen som har blitt
iverksatt mot min person. Det er ikke alle forundt å kunne se
gjennom alle disse lagene av løgner, bakvaskelser og intriger.
Det faktum at du ser dette fra avstand (England), tror jeg er en
viktig medvirkende årsak. Pressens håndtering av dette i
Norge har vært en enorm belastning, ikke bare for meg selv men
for hele fagforeningen og alle som har stått bak meg i denne
vanskelige tiden. Jei arbeider nu med en oppfølger til
'Prosessen', arbeidstillelen er 'Avsløringen'. Noen og enhver
(du har nevnt navn i ditt glimrende innlegg) bør føle
ubehag. Foreløpig vil jei lekke til pressen i små,
giftige doseringer. Eli Hagen er ikke så forvirret som hun kan
fremstå, hun innehar en sentral rolle i oppbyggingen av en stor
muslimsk-drevet bilvask-kjede. Ting tyder på at dekk-baronen
Sheriff (?) finansierer foretaket. Alf Prøysen er ikke død,
han fungerer som politisk rådgiver for en fraksjon ekstremister
innen KrF som planlegger et kupp mot Idrettstinget eller Sametinget.
Elvis Presley og John Lennon lever også i beste velgående
på Karlsøy utenfor Tromsø. Mer om dette i min
neste bok.

ærbødigst
G-Liv

PS: Beklager
at det tok tid før jei svarte deg, men vi har måttet
foreta full screaning av deg. Du er nu
sikkerhetsklarert for videre korrespondanse.

DS







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter