Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 10. november 2008

E-post og brev fra Fylkesmannen i Oslo og Akershus angående søknader om fri rettshjelp. (In Norwegian).




Google Mail - oversendelse av e-mail til Justissekretariatene










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




oversendelse av e-mail til Justissekretariatene











RagnøyToril
<Toril.Ragnoy@fmoa.no>



Mon, Nov 10, 2008 at 9:31 AM




To:
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>








Vedlagt følger vår
oversendelse av supplement til begjæring om omgjøring av tidligere
sak.

 

Med vennlig hilsen
Toril Ragnøy,
førstekonsulent
Juridisk avdeling, Fylkesmannen i Oslo og
Akershus
Postboks 8111 Dep, 0032 OSLO
Dir.tlf.: 22003583
Mailto:Toril.Ragnoy@fmoa.no
http://www.fylkesmannen.no/OsloOgAkershus

 





Ribsskog-supplement.doc
40K










FYLKESMANNEN
I OSLO OG AKERSHUS


Juridisk
avdeling

















Justissekretariatene



Postboks 8027 Dep



0030 Oslo






Unntatt
offentlighet: Offl § 5a, jf fvl § 13






























Deres ref.:



Deres dato:



Vår
ref.:



Saksbehandler:



Dato:











2007/32677
FM-J



Toril
Ragnøy



10.11.2008










KLAGE OVER
AVSLAG PÅ FRITT RETTSRÅD – erik ribsskog





Fylkesmannen oversendte
alle dokumentene i klagesaken 06.10.08 i forbindelse med en begjæring
om omgjøring til Justissekretariatene. Vi kan ikke se at saken
er avgjort ennå. Vi har mottatt en ny e-mail fra søkeren
i anledning saken som vi oversender utskrift av.





E-mailen inneholder i
tillegg en klage på avslag i en annen sak. Klagen er ikke
behandlet ennå, og vi ber Justissekretariatene se bort fra
opplysningene om denne saken inntil Fylkesmannen har fått
behandlet klagen.





E-mailen oversendes
Justissekretariatene som supplement til begjæringen om
omgjøring.








Med hilsen































Toril Ragnøy











førstekonsulent


























Godkjent og ekspedert i
papirform uten underskrift.









Vedlegg: utskrift av e-mail




















Kopi til:




Erik Ribsskog































Postadresse:


Postboks
8111 Dep


0032 OSLO



Besøksadresse:


Tordenskiolds
gt 12


Inngang
sjøsiden



Telefon:
22 00 35 00



Telefaks: 22 00 36 00


Internett:
www.fylkesmannen.no/OsloOgAkershus




Saksbehandler: Toril Ragnøy



Direkte telefon: 22 00 35 83


E-post:
postmottak@fmoa.no


Org.nummer:
NO 974 761 319








Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter