Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 10. november 2008

Mer om mysteriet rundt Pizza Grandiosa Original. (In Norwegian).

3 messages - Collapse all


The group you are posting to is a Usenet group. Messages posted to this group will make your email address visible to anyone on the Internet.
Your reply message has not been sent.
Your post was successful


Erik R View profile
More options Nov 8, 11:07 pm

Newsgroups: no.alt.mat
From: Erik R
Date: Sat, 8 Nov 2008 15:07:36 -0800 (PST)
Local: Sat, Nov 8 2008 11:07 pm
Subject: Mistanke om at det er noe galt med innholdet i Pizza Grandiosa.
Reply | Reply to author | Forward | Print | Individual message | Show original | Remove | Report this message | Find messages by this author

Jeg har lagt merke til, at Pizza Grandiosa Original, ikke selges i
Sverige, på tross av at Orkla har plass i butikkene der, og dette er
Norges mest solgte pizza.

Og Grandiosa Original selges også mye i Finland.


Tror noen at svenskene kan ha funnet noe galt i den vanlige, norsk-
produserte Grandiosaen?
Med vennlig hilsen


Erik Ribsskog



Reply Reply to author Forward







You must Sign in before you can post messages.
To post a message you must first join this group.
Please update your nickname on the subscription settings page before posting.
You do not have the permission required to post.



P. Andreas Nergaard View profile
More options Nov 10, 12:01 am

Newsgroups: no.alt.mat
From: "P. Andreas Nergaard"
Date: Mon, 10 Nov 2008 01:01:53 +0100
Local: Mon, Nov 10 2008 12:01 am
Subject: Re: Mistanke om at det er noe galt med innholdet i Pizza Grandiosa.
Reply | Reply to author | Forward | Print | Individual message | Show original | Report this message | Find messages by this author

Erik R wrote:
> Pizza Grandiosa Original


I denne gruppa ønsker vi først og fremst å diskutere mat.

_Andreas_




Reply Reply to author Forward Rate this post: Text for clearing space







You must Sign in before you can post messages.
To post a message you must first join this group.
Please update your nickname on the subscription settings page before posting.
You do not have the permission required to post.



Erik R View profile
More options Nov 10, 12:38 am

Newsgroups: no.alt.mat
From: Erik R
Date: Sun, 9 Nov 2008 16:38:06 -0800 (PST)
Local: Mon, Nov 10 2008 12:38 am
Subject: Re: Mistanke om at det er noe galt med innholdet i Pizza Grandiosa.
Reply | Reply to author | Forward | Print | Individual message | Show original | Remove | Report this message | Find messages by this author
On Nov 10, 12:01 am, "P. Andreas Nergaard"


wrote:
> Erik R wrote:
> > Pizza Grandiosa Original

> I denne gruppa ønsker vi først og fremst å diskutere mat.


> _Andreas_



Ok,

dette tolker jeg som en, mer eller mindre, snobbete vits.


Så jeg fortsetter på samme tema.


Kan det være at det er noe muffens med innholdet i Pizza Grandiosa
Original, og at det er derfor den kalles 'papp-pizza' osv.


Og at det er grunnet til at du ikke synes Grandiosa er mat.


At grunnen til at Grandiosa, har fått dårlig rykte, er fordi det er
noe tull med innholdet?


(Det skal jo være snakk om mel, ost og kjøttblanding og paprika.


Så mat må de vel strengt tatt defineres som.


Men om det er noe muffens med kjøttblandingen da, siden denne pizzaen
ble bannlyst i Sverige, som det virker som for meg?).


Med vennlig hilsen


Erik Ribsskog


http://groups.google.com/group/no.alt.mat/browse_thread/thread/ba6a67d1f33c4db2?fwc=1

PS.

Hvorfor spiser ikke snobbene Pizza Grandiosa?

Jeg lurer på om snobbene, eller andre, driver å putter noe tull i den pizzaen.

Også lurer vanlige folk, til å spise disse pizzaene, og dermed kvitte seg med bevismaterialet, eller hva man skal kalle det.

Hva er det snobbene putter i pizzaen?

Kan det være for å få billigere råvarer og spare plass på kirkegårdene i samme slengen?

Soylent Green anyone?

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

PS 2.

Her er mer om Soylent Green:



Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter