Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 5. juli 2009

For mye stein, saks, papir? (In Norwegian)

ranet ark saks

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=560745

PS.

VG skriver at noen har ranet Ark, med saks.

Og jeg lurer på om det kan være noen som har spilt for mye stein, saks, papir, under oppveksten, eller senere?

For, selv om jeg ikke syntes det stein, saks, papir-greiene, var så morsomt, så husker jeg vel det, at saks vel slår papir(?)

Eller ark da, ark og papir er jo det samme.

Og kanskje tyven husket dette også, fra sin karriære, som stein, saks, papir-spiller, og dermed tenkte at dette ranet kom til å gå bra da.

Men, søstra mi, Pia Ribsskog, hun er nok ikke involvert.

For hun sa alltid, at 'vi har jo ikke noen saks'.

Etter at hun tok med tre afrikanere hjem fra byen, en lørdagskveld, sommeren 1994, var det vel.

Så hadde noen av afrikanerne hennes, rappa juice fra meg i kjøleskapet.

Og da sa søstra mi, at det kunne de ikke ha gjort, for 'vi har jo ikke noen saks'.

Dette skjedde da jeg og søstra mi, og en kamerat av meg, Glenn Hesler, bodde på Ungbo, i Skansen Terrasse, og broren min Axel Thomassen, og Glenn og jeg, skulle ut og spille fotball, en søndag formiddag, i 1994 da.

Så sånn var det.

Bare noe jeg kom på.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

PS 2.

Her er også websidene til norsk forbund for stein, saks, papir, forresten.

Kan disse ha vært innblandet, på noen måte, i dette kriminelle ranet(?)

Vi får se.

Her er den linken:

http://steinsakspapir.com/

PS 3.

Jeg sendte en e-post til forbundet for stein, saks, papir, om dette:




Google Mail - Ran av Ark










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Ran av Ark











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Sun, Jul 5, 2009 at 9:21 PM




To:
steinsakspapir@steinsakspapir.com






Hei,

har dere noen kommentar til at noen ranet Ark med saks?



Og hva med det søstra mi, Pia Ribsskog, pleide å si, at 'vi har jo ikke noen saks'.

Er dette er gyldig ordtak?



På forhånd takk for svar!

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

johncons-blogg








Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter