Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 17. september 2009

Det her firma vil så gjerne ha mobilen min, enda de ikke har svart på hva man skal gjøre med laderen, og hvordan de resirkulerer




Google Mail - Envirofone :: A gentle reminder to send your Nokia 1100










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Envirofone :: A gentle reminder to send your Nokia 1100











noreply@envirofone.com
<noreply@envirofone.com>



Wed, Sep 16, 2009 at 11:54 PM




To:
eribsskog@gmail.com





























Please do not reply to this email. It was sent from an unattended mailbox. If you have a query, please visit our comprehensive Support section available at http://www.envirofone.com/support.


Envirofone



Dear Erik Ribsskog



On 27 August 2009 you traded the following mobile phone with us:






















Manufacturer

Nokia

Model

1100


Value



£1.42



If you traded in other mobile phones at the same time as this one you will receive separate email notification about their status.



We haven't received it yet and want to send your money to you! Please send your mobile phone in straight away and you will receive £1.42, but hurry as trade prices are only held for a limited period.









I've not received my trade pack so how can I send my mobile phone?



Please accept our apologies if your trade pack hasn't arrived. We send out in excess of 80,000 trade packs every month so rest assured that we did send yours. Unfortunately due to circumstances outside of our control they do sometimes get lost in the post.




BUT did you know that you can request a replacement trade pack from your account? You can also check that the address we have for you is correct.




OR you can even use your own packaging materials to send us your mobile phone. Simply log in to your account and print off your unique barcoded address label; this is how we know it's your mobile phone.




Of course if you have just sent your mobile phone in, thank you and please ignore this email.



For more information:




Kind regards




The Envirofone team






Copyright © 2009. All rights reserved.




Envirofone sent this message to eribsskog@gmail.com to remind you to send in the mobile phone you traded on 27 August 2009.

Envirofone, powered by Eazyfone Group Ltd

Guildford House, Heather Close, Lyme Green Business Park, Macclesfield, Cheshire, SK11 0LR

Tel: 0800 988 3881 | Fax: 01625 426117

Website: www.envirofone.com | Email: enquiries@envirofone.com


Registered in England No: 4155766. VAT Registration No: 703 4098 57.









PS.

Hvorfor sender de e-post så sent forresten?

Dette firmaet virker litt useriøst, synes jeg, selv om de har fine nettsider osv.

Vi får se hva som skjer.

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter