Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 17. september 2009

Jeg sendte en e-post til Flicker




Google Mail - Problem with Flicker










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Problem with Flicker











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Thu, Sep 17, 2009 at 12:29 PM




To:
case1283210@support.flickr.com






Hi,

it's working again today, with the all-sizes button.

Yesterday, that whole menu-bar, wasn't showing.

Yesterday, I also had problems with Photobucket and Angelfire.


In 2005, I was sent back from Detroit, by the American Government, when I arrived there, on a flight from Europe, to go on vacation.

After that I think I've been messed with by American Government, so this problem yesterday, could be due to that, to mess with my blog, which is a rights-blog, which is quite popular in Norway.


So it could be that it has been like the CIA who is messing with me at Angelfire, Flicker and Photobucket.

I have javascript, on my blog.

And when one take the mouse-cursor, on the picture of an Knights of Malta-flag (since I have members of that order in my family, I found out in a newspaper).


This flag looks almost like the Danish flag, a country which the muslims don't like.

So I think that the CIA try to get me killed by muslims, by having removed this text, that explains that it's not the Danish flag, but the Malteser-order:



That's a picture, with text, explaining this, on your server, but the link suddently doesn't work.


The same problem is to do with the explanation-text, for my employment-case, against Bertelsmann/Microsoft, which is a picture on an Angelfire-server.

On top of that, like I told you the menu-bar on Flicker didn't work yesterday, and Photobucket didn't work.


This smells of a sionist plot, to me, so I think you have some sionist spies/CIA, in your company.

I thing that's probably where the problem is.

But thanks anyway for answering me about this!


Yours sincerely,

Erik Ribsskog







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter