Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 15. januar 2010

Jeg prøver å ha en sånn tone, som om jeg var pappaen til Politiet i Oslo, så tørr de kanskje å gjøre jobben sin




Google Mail - Vedlegg til anmeldelse fra 11. januar/Fwd: Vedr. Eirik Ripsskog










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Vedlegg til anmeldelse fra 11. januar/Fwd: Vedr. Eirik Ripsskog











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Fri, Jan 15, 2010 at 9:42 AM




To:
post.oslo@politiet.no






Hei,

i går så fikk jeg en e-post som viser at noen driver personforfølgelse mot meg.

Alle jeg skriver med, på Facebook eller blogg, virker det som, de får en lyve e-post sendt om meg, anonymt.


Fra noe 'mob'/'mafian'.

Jeg vet at politiet i Oslo er ganske umodne, og cowboy-aktige, fra da jeg skulle ha pass en gang, og ofte er nokså enkle sjeler fra Toten osv., så jeg tviler ikke på at nok også Politiet er dumme, og kjøper disse lyve e-postene.


Men dere kan ikke høre på det her 'mob'/'mafian'-pisset, for da går det på bekostning av mine rettigheter.

Jeg har skrevet over 7000 poster på blogg, og de disse personforfølgerne skriver om i e-postene sine, det vrengt og vridd på, og tatt av sammenhengen, så det gir feil bilde av virkeligheten.


Så politiet må ikke være dumme, og tro på sånn 'mafian'-tull/trakassering, eller løgn om meg, hvis det er det som foregår.

For da blir det som tortur av meg, og det er ikke lov i Norge eller i Vesten.


Så nå får dere skjerpe dere.

Jeg vet ikke hvorfor jeg fikk denne e-posten igår, for den var egentlig ikke til meg, men det går visst ann til å stille, i noen e-post program, at reell motager ikke er den samme som står på e-posten.


Lykke til med å skjerpe dere, og lykke til med å gjøre jobben deres!

Med faderlig hilsen

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------

From: Bastian Bastonsen <bastonsen@gmail.com>
Date: 2010/1/14
Subject: Vedr. Eirik Ripsskog
To: alandria1@hotmail.com



Før du sender flere e-poster til Erik Ribsskog:




1) Erik Ribsskog har en blogg hvor han legger ut all e-post han får og sender. Du har forøvrig din egen kategori med tittelen "Sol Cecilie Wintersborg (Slektsforsker og adelig fra Kristiansand)": http://johncons-mirror.blogspot.com/search/label/Sol%20Cecilie%20Wintersborg%20%28Slektsforsker%20og%20adelig%20fra%20Kristiansand%29




2) Erik Ribsskog har paranoid psykose, og legger ut både svært personlig informasjon og ville anklager mot både sin egen familie og omtrent alle han har kontakt med i livet, tidligere skolekamerater, arbeidskolleger osv. Han har også politianmeldt de fleste medlemmene av sine familie og en rekke myndighetspersoner for å være medlemmer i Illuminati og stå bak tallrike drap.




3) Erik Ribsskog fantaserer om at han er "baron Adeler" og plager livet av både det danske Riksarkivet og Utenriksdepartementet med dette.




4) Det er lett å finne ut dette på internett. Et raskt søk på Erik Ribsskog på Google er nok.




Her er et representativt utvalg av innholdet fra Ribsskogs blogg:




Ribsskog anmelder Jens Stoltenberg og Rune Gerhardsen for vendetta-virksomhet mot ham: http://johncons-mirror.blogspot.com/2009/03/oslo-politiet.html




Ribsskog anmelder britisk politi til politiet i Oslo for mafia-virksomhet: http://johncons-mirror.blogspot.com/2009/06/jeg-anmeldte-britisk-youtube-og.html




(han anmelder også Youtube for å ha et mellomrom før punktum, som han tror betyr at de nekter ham å få dame)




Ribsskog anmelder kamerater fra 20 år tilbake for å være "mafian":




http://johncons-mirror.blogspot.com/2009/06/jeg-anmeldte-ystein-og-glenn-for-vre.html




Ribsskog anmelder bestemoren sin for drap på rektoren på skolen han gikk på for 30 år siden:




http://johncons-mirror.blogspot.com/2009/05/jeg-anmeldte-bestemor-ingeborg-til.html




Samling med Ribsskogs anmeldelser til politiet i Oslo:




http://johncons-mirror.blogspot.com/search/label/Politiet%20i%20Oslo




Ribsskogs journal, lagt ut på bloggen hans:




http://1.bp.blogspot.com/_BMIyD09FrSs/SM60aEuILgI/AAAAAAAADjo/EtPIyqgxsRs/s1600-h/scan0011.jpg




http://2.bp.blogspot.com/_BMIyD09FrSs/SM60aaL4u6I/AAAAAAAADjw/RD9cIArPEsw/s1600-h/scan0012.jpg




http://2.bp.blogspot.com/_BMIyD09FrSs/SM60asErVxI/AAAAAAAADj4/u9sUDwYM4SU/s1600-h/scan0013.jpg












Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter