Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 1. oktober 2007

01/10/2007 21:39


cons
Vikar

Innlegg: 83
Ble medlem: 01/09/2007

Originally posted by: Likaereno

Vel , et godt råd er å unngå å legge opp til det ! Unngå å sause sin egen subjektive person og egne subjektive opplevelser inn i det temaet som man ANGIVELIG vil debatere .

F. eks . den tråden din om yttringsfriheten.. var det yttringsfrihet eller din subjektive virkelighet i din rimiverden du fremla til debatt ? Det var dessuten så kronglete , tafatt og klønete lagt frem , at du simpelthen ber om personkarakteristikker i tilbakemeldingene . Det er noe sprøtt over innleggene dine ...

Det som jeg ville debattere var ytringsfriheten i forhold til ledelsen av debattforum.

Siden vi er inne på tema i denne tråden.

Så ser jeg du skriver: 'Det er noe sprøtt over inleggene dine...'.

Den synes jeg var litt drøy.

Temaet i tråden er jo i forbindelse med at jeg søker råd, om hvordan jeg
skal forholde meg til nettopp sånne innlegg.

Og her merket jeg at det var ikke bare fordi tråden skeiet ut, men den
synes jeg var drøy personlig og.

Så nå spørr jeg de andre debattantene først og fremst.

Hvis jeg synes den kommentaren er over grensen, så og si, er det
traksassering da?

Sånn virker det i allefall for meg.

Det jeg skal gjøre, er at jeg skal raportere innlegget ditt til Admin, også skal
jeg be Admin om råd, om dette er trakassering eller ikke.

Så skal jeg prøve å komme mer tilbake til det senere.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter