Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 8. oktober 2007

Nøgenbilleder

Nøgenbilleder af Demi glemt i taxaAshton Kutcher glemte sin mobiltelefon - med nøgenbilleder af konen Demi Moore i en taxa i Paris. Chaufføren kræver nu en formue for telefonen Sola Kruchov Sørensen - 13:06 - 07. okt. 2007

Så er der igen en stor stjerne, der bider negle af frygt for, at nøgenbilleder af hende er på vej til at ramme internettet. Og endnu engang er det en gigantisk dumhed, der ligger bag frygten.

Demi Moores knægt af en mand, Ashton Kutcher, glemte sin mobiltelefon i en taxa under en ferie i Paris, og selvom Hollywood-parret burde have råd til at købe sig en ny, vil de rigtigt gerne have lige præcis den telefon tilbage.

På den ligger nemlig 35 sexede nøgenbilleder af G.I. Jane-stjernen. Og så indeholder telefonbogen en lang række kendis-navne og ikke mindst numre.

Heldigvis er den franske taxachauffør af den ærlige type. Han indrømmer, at han har fundet telefonen. Og han vil gerne levere telefonen tilbage - hvis parret vel at mærke vil betale ham en formue.

Chaufføren kræver 5,4 millioner kroner for mobilen, og hvis ikke den glemsomme filmstjerne hoster op, vil han sælge billederne til paparazzi-fotografer.

- Hun (Demi Moore, red) vil blive knust, hvis billederne slipper ud. Hun skammer sig ikke over sin krop, men de billeder er private, siger en kilde ifølge Daily Star.

Saxet fra EB.


/////////////////////////////////////////////////


Havde det været mig det var gået ud over, havde taxachf.det svin, underskrevet sin egen dødsdom på dén konto


Svar på dette indlæg
Citér dette indlæg [Ikke bedømt]
Bedøm dette indlægElendigtDårligtGodtMeget godtFremragende Af: yoyo d. 07/10/2007 Kl. 17:23

Tilføj til venne-listen
Send privat besked
Klag over dette indlæg




Hids dig lidt ned, yoyo.
Hvis hun er en stor stjerne, må hun da
været meget værd.
Findeløn 5,4 mill., hun må da være mere værd end 54 mill.
De der skuespillere er s´gu da ellers ikke bange for at vise sig nøgne på dugen.
Carl-Heinz Feddersen. Svar på dette indlæg
Citér dette indlæg [1 Stemme / 2.67]
Bedøm dette indlægElendigtDårligtGodtMeget godtFremragende Af: carl-heinz feddersen d. 07/10/2007 Kl. 17:43

Tilføj til venne-listen
Send privat besked
Klag over dette indlæg




Jeg er sq da ligeglad om hun viser sig på dugen... Det beretigere ikke manden at afpresse andre for penge. Giver man efter så vil han have flere penge for man kan være helt 100 på at svinet har taget kopier til videre afpresning Svar på dette indlæg
Citér dette indlæg [1 Stemme / 3.17]
Bedøm dette indlægElendigtDårligtGodtMeget godtFremragende Af: yoyo d. 07/10/2007 Kl. 18:04

Tilføj til venne-listen
Send privat besked
Klag over dette indlæg




Jeg håber, at taxaselskabet har fyret chaufføren. Han skal omgående returnere kunders tabte ejendele, og hvis det er umuligt lade centralen løse opgaven med en returnering. Er det umuligt, skal tingene en tur til politiet. Ikke kun i Danmark, men i alle lande i Europa.

Altså, taxachaufføren er en tyv og en pengeafpresser. Svar på dette indlæg
Citér dette indlæg [2 Stemmer / 3.57]
Bedøm dette indlægElendigtDårligtGodtMeget godtFremragende Af: Jørgen Andersen d. 07/10/2007 Kl. 18:25

Tilføj til venne-listen
Send privat besked
Klag over dette indlæg




Viste dere forresten, når vi er inne på tema, (å ta kopier til videre afpresing), at det finnes en XXX-video med Norges prinsesse Mette-Marit?

Den er vistnok i hendene på en privatperson.

Og tenk om den kommer i hendene på f.eks. KGB eller hva de heter for tiden.

Så er det en avstemning i FN eller angående nord-områdene er kanskje mer aktuelt.

Så får Norge et ultimatum:

Enten stemmer dere som vi forteller, eller så havner Mette-Marit på internet.

Selvfølgelig etter at Mette-Marit har blitt dronning.

Sånn er i allefall situasjonen såvidt jeg har forstått.

Og det var vist også nokså grov XXX, (har jeg lest andre har skrevet på norske forum). Svar på dette indlæg
Citér dette indlæg [Ikke bedømt]
Bedøm dette indlægElendigtDårligtGodtMeget godtFremragende Af: johncons d. 08/10/2007 Kl. 02:46

Tilføj til venne-listen
Send privat besked
Klag over dette indlæg




Johncon.
Mon ikke Norges suverænitet er vigtigere end en enkelt dronning i kongehuset?

Det tror jeg Svar på dette indlæg
Citér dette indlæg [Ikke bedømt]
Bedøm dette indlægElendigtDårligtGodtMeget godtFremragende Af: LeneB d. 08/10/2007 Kl. 03:33

Tilføj til venne-listen
Send privat besked
Klag over dette indlæg




Egentlig utroligt at nogle kan afpresse en p.g.a. det. Hun ser vel ud som alle andre hunkønsvæsener?? Svar på dette indlæg
Citér dette indlæg [Ikke bedømt]
Bedøm dette indlægElendigtDårligtGodtMeget godtFremragende Af: LarsK d. 08/10/2007 Kl. 03:51

Tilføj til venne-listen
Send privat besked
Klag over dette indlæg




LarsK skrev:
Egentlig utroligt at nogle kan afpresse en p.g.a. det. Hun ser vel ud som alle andre hunkønsvæsener??


Jo, det tror jeg nok.

Men det blir vel skandale da.

De som jobber i toppstillinger for myndigheter og regjering osv., de er vel litt bekymret for ryktet til landet skulle man tro.

Man vil vel ikke ha landets dronning spredt rundt på internett i 'gruppesex', som jeg så at noen skrev.

Det ville vel kanskje blitt litt flaut?

Eller kanskje alle er så moderne for tiden at ingen bryr seg?

Det er vel lov å ta opp problemstillingen i allefall, får man håpe.

Jeg skrev forresten en ny post, på et norsk forum, om den 'mette-marit videoen'.

Så er det mulig å selv se, at dette er noe som det har vært skrevet om i ny og ne i norske aviser og nettaviser.

Så jeg legger ved en link til den posten:

http://forum.tv2.no/forum/messageview.cfm?catid=206&threadid=38052&enterthread=y Svar på dette indlæg
Citér dette indlæg [Ikke bedømt]
Bedøm dette indlægElendigtDårligtGodtMeget godtFremragende Af: johncons d. 08/10/2007 Kl. 04:00

Tilføj til venne-listen
Send privat besked
Klag over dette indlæg




LeneB skrev:
Johncon.
Mon ikke Norges suverænitet er vigtigere end en enkelt dronning i kongehuset?

Det tror jeg


Jo, det skal jeg faktisk være helt enig med deg i.

Og Norge har jo en viktig strategisk betydning i Europa og.

Uten at jeg er noe ekspert på det feltet da.

Men jeg skjønner ikke annet enn at hvis det problemer med sånne ting i Norge, så kan det også bli et problem for andre vest-europeiske land, på grunn av Norges strategiske beligenhet.

Altså på lang sikt da.

Men nå er ikke jeg noe ekspert på emne.

Men man har vel lov å komme med sine ynkelige bidrag alikevel, får man håpe. Svar på dette indlæg
Citér dette indlæg [Ikke bedømt]
Bedøm dette indlægElendigtDårligtGodtMeget godtFremragende Af: johncons d. 08/10/2007 Kl. 04:03

Tilføj til venne-listen
Send privat besked
Klag over dette indlæg




johncons skrev:
LeneB skrev:
Johncon.
Mon ikke Norges suverænitet er vigtigere end en enkelt dronning i kongehuset?

Det tror jeg


Jo, det skal jeg faktisk være helt enig med deg i.

Og Norge har jo en viktig strategisk betydning i Europa og.

Uten at jeg er noe ekspert på det feltet da.

Men jeg skjønner ikke annet enn at hvis det problemer med sånne ting i Norge, så kan det også bli et problem for andre vest-europeiske land, på grunn av Norges strategiske beligenhet.

Altså på lang sikt da.

Men nå er ikke jeg noe ekspert på emne.

Men man har vel lov å komme med sine ynkelige bidrag alikevel, får man håpe.



Forresten, jeg tar med noe, som jeg skrev på et norsk forum.

I tilknytning til problemer man kan (hypotetisk) få, på grunn av ting som utpressing og bilder/videoer.

Så jeg håper det kan regnes som å gå inn under tema, jeg har ikke tenkt å poste mer om dette nå, så jeg håper det går greit om jeg tar med kun denne ene posten fra det norske forum, jeg tror den burde kunne passere under tema med litt velvilje:

Forresten, mens jeg har det i bakhodet.

Hvor 'fair' var det egentlig av Mette-Marit, å fortelle det norske folk og muligens kongehuset, (jeg vet ikke nøyaktig når de ble oppdatert).

Men uansett, hvor fair var det å fortelle om dette _tre dager_ før bryllupet?

Her er en artikkel fra Nrks nettsider fra 22/8: link

Var ikke denne bryllupsbegivenheten, en ganske planlagt affære?

Man hadde vel antagelig invitert kongelige og storheter fra hele verden, i allefall fra Europa?

Hadde man egentlig noe valg?

Kunne Norge sendt avlysnings-telegram rundt omkring til de forskjellige kongehusene og regjeringshovedkvarter?

Eller ville det kanskje ha vært mer fair å sagt fra om dette litt tidligere?

Ville Norge dummet seg loddrett ut, hvis de hadde avlyst bryllupet tre dager før den bestemte datoen?

Som såvidt jeg har forstått var den 25/8: link

Eller ble Norge på en måte holdt som gissel?

Fordi man kunne vel nesten ikke avbryte et bryllup for kronprinsen med tre dagers varsel?

Eller er også tidene så moderne i blandt de kongelige og i blandt regjeringssjefene at det ikke hadde blitt noe særlig problem likevel?

De kunne kanskje bare funnet på noe annet morsomt i stedet?

(Nå fleiper jeg litt her, men hva skal man si da).

Hadde Norge egentlig noe valg?

Eller er det jeg som ikke har lest hjemmeleksa mi når det gjelder kongelige datoer, og tidspunkt for de forskjellige uttalelsene?

Eller kanskje dette var avklart med Konge og regjering lenge før?

Men var det i såfall noe grunn til å vente til tre dager før bryllupet, med å avsløre om sin utsvevende fortid?

Det virker vel ikke så profesjonelt presantert?

Eller er det jeg som ikke fulgte med godt nok på nyhetene på den tiden?

Eller skulle Mette-Marit ha sagt fra til det norske folk (og eventuelt også kongehuset og regjering osv., iom. at jeg ikke vet når hun sa fra til de).

Skulle hun vært fair å sagt fra til det norske folk, (og evt. de andre da), før forlovelsen?

Hadde ikke det vært mer fair?

Eller er det bare jeg som blander nesa mi oppi ting jeg ikke har noe med?

Men iallefall, som jeg skrev på det danske forumet, når jeg kommenterte om at Norge har jo en strategisk betydning i Europa. (Pga geografi osv).

Det man i allefall i alle år fått høre, og det stemmer vel det da såvidt jeg kan forstå, uten at jeg er noen ekspert på sånne ting.

Men, som jeg var inne på tidligere i tråden, hvis en sånn video, kan komme fremmede makter for hånden.

Så kan jo det evt. styre, (hvis myndighetene tilater det, i fare for Norges rykte), så kan det være med på å styre Norge i en bestemt politisk retning.

Og da vil jo det også, dette scenarioet, som jeg ikke synes virker helt usannsynlig, det vil jo da også kunne få konsekvenser for også andre land i vest-europa da.

På lang sikt, hvis dette er med på å bli brukt, for å holde myndightene i en trussel-situasjon, eller som gisler eller hva man skal kalle det.

Så, som jeg også skrev, fordi selv om det er moderne tider og folk kanksje ikke tar så viktig på slike ting som de gjorde før, så må det vel være lov å ta opp disse temaene?

For selv om kanskje ikke vanlige folk tar slike ting så alvorlig.

Så er det mulig de tar slike ting som stolthet og å unngå at ting skal bli veldig flaue for Norge.

Det er vel mulig at de i toppledelsen i myndigheter og regjering osv., tar slike ting litt mer alvorlige enn gjennomsnittspersonen.

Og kanskje ville latt seg påvirke av en slik trussel som å spre en sånn video?

I allefall når Mette-Marit blir dronning da, hadde det ikke vært litt vel flaut da, hvis Mette-Marit videoen (som noen sier inneholder gruppe-sex), blir spredd på pirate-bay og alle de andre nedlastingsstedene?

Mette-Marit har jo en bakgrunn fra et kriminelt miljø, så vidt jeg har skjønt.

Kan det være slik at f.eks. fremmede makters etteretning, de har jeg jo lest at har grupper for 'aktive tiltak' eller noe.

Det var en debattant på VGD som skrev en del om sånt noen uker tilbake.

Kan det være at slike aktive tiltak grupper, fra fremmed etteretning, samarbeider, med kriminelle miljøer, at de kan ha sammenfallende interesser på noen felter?

Er ikke dette også en aktuell problemsstilling å ha i bakhodet.

Jeg leste jo om han FRP-karen fra den FRP-kommunen på vestlandet, han med haka.

Han sa alle var så smart i TV-diskusjonen før valget, Os heter kanskje kommunen?

Han 'tulla' jo med en jente på julebordet til FRP eller noe.

Uten at jeg skal angripe noen personer, så kunne det vel vært at noen gjerne ville skade ryktet til en av de smarteste i et av de størte ikke-sosialistiske paritiene.

Dette er bare for å ta et eksempel altså, så det er ikke for å gå bort fra tema.

Men det er et eksempel på at den kan kankskje være sammenfallende interesser som er et mulig scenario, men som i hvertfall ikke jeg har sett noen har tatt så mye opp før.

Han karen fra FRP (jeg skal ikke nevne navn i det hele tatt, for da kanskje noen vil klage på at jeg tar det opp).

Men uansett, jeg kikka på noen debatt-diskusjoner angående at hun som han tulla med, at hun også hadde vært i litt halv-kriminelle miljøer.

(Uten at jeg vet om dette er riktig, jeg bare bruker det som et hypotetisk eksempel).

La oss si da at dette kriminelle miljøet, hadde hatt kontakter med slike aktive tiltak folk da.

På en eller annen måte, uten at jeg vet noe i detalj om dette.

Jeg prøver bare å legge sammen 2 og 2.

Og noen ganger får man jo både 3 og 5, vet jeg det er noen som sier.

Så dette må nok tas med en klype salt.

Men muligheten da, for at noen vil fremmede makters etteretning, klarer å knytte kontakter i kriminelle miljøer.

Og at disse etteretningene og de kriminelle miljøene, er så kyniske, at de f.eks. kunne tenkes å få en fra sitt miljø, som de evt. kunne kontrollere, som f.eks. kronprinsesse/dronning.

Eller for å tulle med en som er flink i tv-debatter mot partier som de fremmede makter liker.

Hvis de fremmede maktene, og de kriminelle miljøene, var kyniske nok, så kunne man vel forestille seg dette?

Eller er det jeg som er på bærtur på feil jorde, som var en morsom vits en gang i tiden?

Hva hvis Mette-Marit videoen kom på internett når Mette-Marit var blitt dronning, om 10-20 år eller noe, bare for å ta et eksempel?

Hadde det tatt seg ut eller?

Jeg vil nesten ikke tenke tanken, men man må vel nesten det for å diskutere, hvordan hadde man reagert, hvis andre land kongelige hadde havnet på internett i sånne videoer?

Nå setter jeg det veldig på spissen her til tider, og nå er ikke jeg noen ekspert på slike tema.

Men selv jeg med min, som sikkert noen vil mene, begrensede forstand og tankeevne, klarer jo å skjønne at dette ikke er helt heldig.

Så jeg synes jeg nesten måtte ta opp dette, mens jeg hadde det i hodet, for hvis det er på denne måten, (selv om jeg ikke sier at det er slik på noen måte), men hvis det er en promille sjangs for at det er slik, så er jo dette tema som ville hatt såpass alvorlige konsekvenser, at man burde vel ta det opp, og diskutere det, selv om det bare hadde vært noe slikt som en promille sjangs for at det var riktig?

Eller er jeg fremdeles på bærtur og fremdeles på feil jorde?

Jeg regner med jeg får mye kjeft nå, så jeg skal prøve å roe det ned med kontroversielle innlegg en stund nå, men det hadde jo vært interessant å høre fra andre om hvor langt ute på jordet jeg er da.

Så jeg håper jeg får noen bidrag, og jeg håper at folk er enige i at dette er tema som også kunne være i orden å diskutere, selv om det kanskje ikke er de temaene som blir tatt opp mest til vanlig.

Så på forhånd takk for svar, og håper det var i orden, eller i allefall greit, å ta opp dette.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter