Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 8. oktober 2007

Tittel på tema: Den såkalte 'Mette-Marit videoen'.
Tema-Sammendrag: En sikkerhetsrisiko for kongeriket?
Skrevet: 08/10/2007 02:50
Linjær : Trådet : Enkel : Grenet

Trådverktøy
Hurtigsvar
Bli varslet på dette temaet
Send temaet på e-post
Legg temate til i favoritter
Skriv ut dette temaet.


08/10/2007 02:50


cons
Vikar

Innlegg: 108
Ble medlem: 01/09/2007



link

Man har jo lest den beryktede 'Mette-Marit' videoen flere ganger i aviser, nett-aviser og på diskusjonsforum mm.

Den pleier vel å dukke opp en gang i ny og ne.

Det er altså snakk om den mye omtalte XXX-videoen av Mette-Marit.

Og den er jo som kjent i hendene på en privatperson.

Men har noen tenkt på følgende scenario?

Hva hvis den filmen kommer i hendene på KGB, eller hva de heter for tiden?

Også skal det være en viktig avstemning i FN, eller en viktig avgjørelse om nordområdene for eksempel.

Også får Norge et ultimatium:

Entet så stemmer dere som vi ønsker, ellers så havner Mette-Marit på internett.

Dette er i hvertfall et mulig scenario såvidt jeg har forstått.

Og denne videoen inneholder vist også ganske grov XXX, har jeg fått post om i en tråd jeg startet på VGD for noen uker siden.

Her er et sitat fra den posten:

(Jeg tar ikke med nicket, fordi det var vist ikke lov, har jeg fått vite før.)

'Forstår jeg riktig så skal denne videoen som skal inneholde gruppe sex, være ødelagt å borte for altid.
Så det er nok ingen som får se den noen gang..sorry'.

link

Så nå ble kanskje alle beroliget, men jeg må innrømme at jeg fremdeles var litt skeptisk, og skepsisen ble vel ikke mindre, da jeg tidligere i dag kom over dette sitatet, på et dansk diskusjonsforum.

Det var på en tråd om Demi Moore's kjæreste som hadde glemt mobilkamera med bilder av Demi Moore på i en taxi i Frankrike eller noe, så da kom jeg til å tenke på den gamle tråden på VGD, når jeg så denne utalelsen:

'Giver man efter så vil han have flere penge for man kan være helt 100 på at svinet har taget kopier til videre afpresning'.

link


Så, jeg vet ikke helt hvor beroliget jeg ble alikevel.

Så spørsmålet er vel om videoen kan være en risiko for kongeriket?

Altså om det bare er jeg som bekymrer meg for ingenting, eller ville en slike video kunne bli brukt til utpressing mot staten Norge, i forbindelse med viktige diskusjoner/avtaler osv?

Det hadde vært interessant å høre mer om hva andre mener om dette.

Fordi selv om det er i et nytt årtusen og at kongehuset skal være mer som alle andre, virker det som, (i forhold til hvordan det var før), så må det vel være lov å ta opp ting som dette og?

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter