Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 8. oktober 2007

Re: Re: Re: Re: 'Negativ forsterking'.

Hm, det kan forresten være at de hadde en produktaktivering for bedrifter i Irland.

Også var deres produktaktivering for privatkunder, sammen med den britiske i Indien.

Det er vel kanskje ikke så nøye, men man skal jo forsøge å få det riktig. Svar på dette indlæg
Citér dette indlæg [Ikke bedømt]
Bedøm dette indlægElendigtDårligtGodtMeget godtFremragende Af: johncons d. 07/10/2007 Kl. 20:08

Tilføj til venne-listen
Send privat besked
Klag over dette indlæg




Hej Johncons.
Håber du kan få hjælp af en eller anden, for "det tränger du".
Jeg har heller ikke forstået et suk, men tak for at ni sa nej til EU.
Carl-Heinz. Svar på dette indlæg
Citér dette indlæg [Ikke bedømt]
Bedøm dette indlægElendigtDårligtGodtMeget godtFremragende Af: carl-heinz feddersen d. 07/10/2007 Kl. 21:02

Tilføj til venne-listen
Send privat besked
Klag over dette indlæg




carl-heinz feddersen skrev:
Hej Johncons.
Håber du kan få hjælp af en eller anden, for "det tränger du".
Jeg har heller ikke forstået et suk, men tak for at ni sa nej til EU.
Carl-Heinz.


Jaja, jeg ser du skriver på svensk. Men Sverige er vel medlem i EU?

I Norge så bruker vi 'æ' og ikke 'ä'.

Og vi skriver 'nei' og ikke 'nej'.

Så jeg i hvertfall klart meg i 37 år uten noe særlig hjelp, så det skulle ikke forundre meg om jeg klarer meg i nye 37 år også.

Men et råd av og til kan jo komme godt med.

Men jeg skal se om jeg klarer å forklare igjen da:

Altså når man jobber for Microsoft, for å svare de Skandinaver, som ringer for at aktivere windows.

Så har man 5 sekunder 'pause' mellom samtalene.

Så, dersom man benytter mer en 5 sekunder, (for eksempel om man må skrive en mail, eller nogle notater), så får man 'kæft' av lederne.

Uansett om man benytter tiden fornuftig.

Jeg undrer om dette så ikke kan være trakassering.

Og det er en ledelses-metode, som lederene lærer på leder-opplæringen.

Så jeg undrer om det er tale om systematisk/organiseret trakassering.

Så for å finne ut mer om tema, så undrer jeg om nogle vet mer om hvorledes den metode, 'negativ forsterking' passer inn med ledelses-teorier, som man lærer på 'business'-skole med flere steder.

Fordi når jeg søkte på Google, på det begrep (negativ forterking), så kom det opp, at den metode ble mest anvendt på hunder og hester og andre dyr, under dresur.

Så si gerne i fra, hvis det fortsatt er uklart, så skal jeg prøve å forklare bedre. Svar på dette indlæg
Citér dette indlæg [Ikke bedømt]
Bedøm dette indlægElendigtDårligtGodtMeget godtFremragende Af: johncons d. 07/10/2007 Kl. 22:14

Tilføj til venne-listen
Send privat besked
Klag over dette indlæg




Johncons.
Tak for din sproglektie.
Jeg havde en svensk Mor, en tysk Far, født i Danmark, bor i spanien.
Taler 5 sprog godt, 2 lidt dårligere og kan sige sommerfugl på 10 forskellige sprog.
Og tak for din tålmodighed med mig.
Jeg er altså født i 1936, det er nok derfor, jeg ikke har fattet det hele.
Med venlig hilsen Carl-Heinz.
Og i 1972 stemte jeg nej til EF. Svar på dette indlæg
Citér dette indlæg [Ikke bedømt]
Bedøm dette indlægElendigtDårligtGodtMeget godtFremragende Af: carl-heinz feddersen d. 08/10/2007 Kl. 14:09

Tilføj til venne-listen
Send privat besked
Klag over dette indlæg




carl-heinz feddersen skrev:
Johncons.
Tak for din sproglektie.
Jeg havde en svensk Mor, en tysk Far, født i Danmark, bor i spanien.
Taler 5 sprog godt, 2 lidt dårligere og kan sige sommerfugl på 10 forskellige sprog.
Og tak for din tålmodighed med mig.
Jeg er altså født i 1936, det er nok derfor, jeg ikke har fattet det hele.
Med venlig hilsen Carl-Heinz.
Og i 1972 stemte jeg nej til EF.


Joda, jeg er litt vant til språkproblemer selv, jeg har en dansk mormor, som har bodd i Norge siden like etter krigen, og fremdeles ikke taler norsk.

Men det får så være. Da lærer man seg jo forhåpentligvis å forstå andre språk selv, så det er jo bare sjov.

Vi har nok dessverre ikke de 'ä'-er, 'ö'-er osv. i Norge uansett.

Men hvis du taler svensk, så forstår jeg jo hvorfor du skriver dem.

Så da var det jeg som var dum, som misforstod det. Svar på dette indlæg
Citér dette indlæg [Ikke bedømt]
Bedøm dette indlægElendigtDårligtGodtMeget godtFremragende Af: johncons d. 08/10/2007 Kl. 16:41

Tilføj til venne-listen
Send privat besked
Klag over dette indlæg

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter