Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 15. oktober 2007

Tittel på tema: Italiensk salat/Rekesalat/Potetsalat.
Tema-Sammendrag: Hvorfor er det ikke noen italiener i den italienske salaten?
Skrevet: 14/10/2007 19:54
Linjær : Trådet : Enkel : Grenet

<< 1 2 Forrige Siste uleste
Trådverktøy
Hurtigsvar
Bli varslet på dette temaet
Send temaet på e-post
Legg temate til i favoritter
Skriv ut dette temaet.


15/10/2007 17:35


cons
Vikar

Innlegg: 166
Ble medlem: 01/09/2007

Han Frederick på Rimi Bjørndal var litt snodig skrue noen ganger vel, jeg husker han sa at mora hans hadde sagt til'n at hu ønska at'n hadde vært død.

Men han sa ikke hvorfor hu sa det.

Men det må vel ha vært noe som foregikk da, uten at det egentlig er min business.

Jeg husker han sa engang han skulle brenne en kopi av et spill en gang, til en studie-kollega av meg som het Dagga.

Men da hadde'n ikke spillet alikevel viste det seg etterpå.

Men han hadde vel mista det da.

Men det er ikke greit å vite om det var noe som foregikk.

Når man jobber et sånt sted, så blir man jo kjent med folka som jobber der, det blir jo lett problemer hvis man oppfører seg uhøflig osv.

Det er jo en vanskelig butikk å drive, Rimi Bjørndal, så det skal ikke mye til før at hele organiseringa av jobbinga går skeis, og butikken ser helt bomba ut.

Så da lønner det seg vel å bli kjent med kollegaer osv., for da er det kanskje letter å unngå konflikter osv.

Men man kjenner jo egentlig ikke folka så godt alikevel, så det blir vel ikke det samme som venner man blir kjent med utenom jobb kanskje.

Men det pleier vel som regel, har jeg erfart, å kunne bli nok problemer med butikkjsjefen, så da er det kanskje en fordel å prøve å ikke ha så mye problemer med de andre kollegaene.

Men det er vel en balansegang man må lære seg antagelig.
Rapporter dette til en ModeratorSvar : Sitat : Topp : Bunn : Rediger

15/10/2007 17:43


Saminho
Fotballproff

Innlegg: 3730
Ble medlem: 10/03/2006

Dette er den beste tråden i VA's historie! Og alle innleggene i to sider er trådstarter sin! (Inntill nå)

Gratulerer!

-------------------------

Rapporter dette til en ModeratorSvar : Sitat : Topp : Bunn

15/10/2007 18:16


cons
Vikar

Innlegg: 166
Ble medlem: 01/09/2007

Ok, det er bra man ikke bare får klager da.

Hvis det ikke var ironisk ment da.

Jeg bare skriver noe greier, for det virker som om det er et eller annet som foregår i Norge, siden jeg ikke får svar på e-poster fra Politidirektoratet/Justisdepartementet osv.

Så kanskje det dukker opp noe løsning på hva det kan komme av etterhvert.

Nå skal jeg se om jeg klarer å skrive noe mer i denne tråden.

Så hvis noen har noen tilbakemeldinger på den tråden, så er det veldig bra.

Skulptur på 'The Cunard Building' i Liverpool.

Ta også sjekk ut denne tråden, så er det vel enklere å skjønne at man kanskje noen ganger ikke er sikker på om positive tilbakemeldinger er ment ironisk eller ikke:

Forfulgt av Mafia.
Rapporter dette til en ModeratorSvar : Sitat : Topp : Bunn : Rediger

15/10/2007 18:54


underated
Underdirektør

Innlegg: 2870
Ble medlem: 21/09/2006

booring!

La meg fortelle om meg selv: Jeg spiller sjakk og trener hardt hver dag, pluss at jeg også gjør mye lekser og prøver å få 5 eller 6 i alle fag ,for jeg vil bli kirurg når jeg blir stor. Håper jeg greier å bli grandmaster i sjakk i tillegg (den høyeste tittelen du kan oppnå i sjakk, det er cirka 600 grandmastera i verden til tross for at sjakk i følge wikipedia er verdens nest mest populære sport)

-------------------------
-Ateist.
-Stolt medlem av venstre.
-Spørsmålet er ikke hva islam går ut på, men hvor mange muslimer som praktiserer hele islam.
Rapporter dette til en ModeratorSvar : Sitat : Topp : Bunn

15/10/2007 19:01


underated
Underdirektør

Innlegg: 2870
Ble medlem: 21/09/2006

De på den siste tråden du linket til mener det de skriver. Hvor gammel er du forresten?

-------------------------
-Ateist.
-Stolt medlem av venstre.
-Spørsmålet er ikke hva islam går ut på, men hvor mange muslimer som praktiserer hele islam.
Rapporter dette til en ModeratorSvar : Sitat : Topp : Bunn

15/10/2007 19:09


Saminho
Fotballproff

Innlegg: 3730
Ble medlem: 10/03/2006

underated, no life.

-------------------------

Rapporter dette til en ModeratorSvar : Sitat : Topp : Bunn

15/10/2007 20:10


cons
Vikar

Innlegg: 166
Ble medlem: 01/09/2007

Originally posted by: underated

booring!



La meg fortelle om meg selv: Jeg spiller sjakk og trener hardt hver dag, pluss at jeg også gjør mye lekser og prøver å få 5 eller 6 i alle fag ,for jeg vil bli kirurg når jeg blir stor. Håper jeg greier å bli grandmaster i sjakk i tillegg (den høyeste tittelen du kan oppnå i sjakk, det er cirka 600 grandmastera i verden til tross for at sjakk i følge wikipedia er verdens nest mest populære sport)


Ingen som tvinger deg til å lese det.

Men du kan jo starte din egen tråd, og skrive om deg selv der.
Rapporter dette til en ModeratorSvar : Sitat : Topp : Bunn : Rediger

15/10/2007 20:11


cons
Vikar

Innlegg: 166
Ble medlem: 01/09/2007

Originally posted by: underated

De på den siste tråden du linket til mener det de skriver. Hvor gammel er du forresten?


Kjenner du de godt da, eller prater du på vegne av de?

Jeg er 37. Født i 1970.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter