Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 19. mars 2008

Arvato-case.

From: eribsskog@gmail.com Erik Ribsskog
To: enquiriesC@allingtonhughes.co.uk
Date: Wed, 19 Mar 2008 12:20:11 +0000
Subject: Fwd: Legal Aid/Harassment at Work-case.

Hi,

I can't see that I have recieved an answer to this e-mail yet, that's why
I'm sending it again.

Hope this is alright!

Yours sincerely,

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: Jan 31, 2008 11:57 AM
Subject: Legal Aid/Harassment at Work-case.
To: enquiriesC@allingtonhughes.co.uk


Hi,

I called just now, and spoke with Mrs. Jennifer Claytons secretary, and I
was adviced
to send an e-mail to the general enquiery e-mail address, regarding this
enquiery.

Since I've been in contact with the LSC, and they adviced me to search on
their
web-site for a solicitors firm, that could possibly help me with an
harassment at
work case, regarding my former employer.

And Mrs. Claytons secretary, adviced me to send you an e-mail on this e-mail
address.

I have been in contact with other solicitors from before, regarding this,
but I thought I'd
try to send you an e-mail, since Chester isn't that far away from where I
live, and I've
already been in contact with the companies from Liverpool on the list, so I
thought I'd
try to hear with your company, if you please had the oppertunity to help.

I can send the files I've got regarding the case, by post or e-mail, or I
could eg. take
the train and meet with the documents.

So I think it would be very fine if you have the chance to have a look at
this, my phone-
number by the way, is 0151 236 3298, if it's needed.

Or else, please just e-mail me back, and then if it's something I've
forgotten to explain,
then I'll contact you back as soon as possible.

Hope this is alright, and thanks in advance for the help!

Yours sincerely,

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter