Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 19. mars 2008

Krig i Norge? 54. (In Norwegian).

Fattern ringte for et par timer siden.

Han hadde tatt seg et par øl, siden det snart var påske.

Så det var ikke alt jeg skjønnte like mye av.

Men det han sa, var at det stod i Drammens Tidende, om at mattilsynet skulle rydde opp i probelmet med rottene.

Så sa han at naboen hadde kalt Haldis hore.

Så sa jeg, at det var kanskje fordi hu var blond, fordi utleningene ikke likte blonde.

Så sa fattern, at i Sverige, så kaller de utlendinger for 'svart-skaller'.

Så sa jeg, at jeg trodde ikke fattern likte Sverige.

At han pleide å si, at Volvo ikke er bil.

Så sa han, at det var før det.

Så sa han, at Christell var sammen med en svenske.

Så gjorde han et poeng av at de tre barn.

Så skjønte ikke jeg hvorfor han gjorde et poeng av det, så spurte jeg om det.

Men jeg skjønte ikke helt poenget etter forklaringa heller.

Før det, så prata vi om hva som hadde skjedd, siden jeg dreiv med sånne rettsaker osv., mot Arvato osv.

Så sa jeg, at det virket som om myndighetene i Norge og England, hadde brukt meg som spion/target-guy mot mafian.

Så sa jeg at Skodvin på Rimi, antagelig har satt meg til å jobbe i butikker hvor det var mafia osv., fordi de viste at jeg var streight, og konsentrerte meg om å gjøre jobben.

Så sa fattern, at det var kanskje folk som ville tjene på lure Rimi økonomisk osv., som de ville ha inn i firmaene.

Så sa jeg, at det var mulig.

Men at det i England (På Arvato, Liverpool), så virka det som om de mafia-nettverkene ville ha de Skandinaviske damene som jobba der.

At de dro på masse rare ferier osv., hvor jeg mistenkte at de ble utnytta av noe nettverk da.

Da forandra fattern stemme, så han ikke var så høyrøsta, og sa at det var mulig, eller noe sånt.

Og jeg sa, også at det virka som mafian inne i Oslo, ville kontrollere hele byen.

Jeg sa, at jeg trodde var noe Albanere, eller noe.

Og da sa fattern, at det måtte det vært, for det fantes ikke noe norsk mafia.

Da sa jeg, at politiet i England, prata om at det var en norsk mafia. (De refererte til 'the Norwegian mafia', i et brev).

Da sa fattern, at det er de som satt inne i forbindelse med Nokas-saken, sa de var i fengsel osv.

Det var vel noe sånt, det er mulig jeg fikk rekkefølgen av noen av setningene feil, men det var vel noe sånt.

Så det er tydelig at det er noe som foregår.

Jeg synes fattern reagerte rart, når jeg prata om de skandinaviske damene på jobben i England, og at han plutselig likte svensker.

Så jeg lurer litt på her, så det får jeg heller høre med han neste gang jeg prater med han osv., hva det her eventuelt kan være.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter