Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 26. mars 2008

Sivilombudsmannen 4. (In Norwegian).

From: eribsskog@gmail.com Erik Ribsskog
To: arkiv@sivilombudsmannen.no arkiv@sivilombudsmannen.no
Date: Wed, 26 Mar 2008 15:48:48 +0000
Subject: Til Sivilombudsmann Arne Fliflet.

Hei,

jeg viser til korrespondanse tidligere denne måneden.

Jeg sa jeg skulle sende dere et brev, hvor det stod forklart om forskjellige
problemer
jeg har hatt, med forskjellige deler av offentlig forvaltning.

Så ber dere meg sende et kort, undertegnet brev, hvilket jeg gjør.

Så får jeg beskjed om at det ikke var bra nok.

Men at jeg må sende en ny forklaring, denne gang pr. brev, siden
Sivilombudsmannen
ikke forstå min første forklaring pr. e-post, etter at jeg sendte de noen
oppdateringer.

Så lurte jeg på det da.

Jeg bruker mye tid her, på å oppdatere blogg om alt som skjer, siden jeg har
overhørt,
at jeg er forfulgt av noe den kaller 'mafian', og jeg ikke får noe hjelp av
politiet, så prøver
jeg å skrive om det her på blogg.

I tillegg, så blir jeg tullet med, av det meste som finnes av offentlige og
private institusjoner,
som jeg kontakter for å få hjelp, i Norge og England.

Og da må jeg jo eskalere osv., så det tar meg ti ganger så lang tid, å få
gjort noe, som det
vanligvis burde ha tatt.

Jeg mistenker at det kan overvåkningspolitiet som driver å tuller med meg,
av en eller annen,
for meg ukjent anledning.

Noe er det i hvertfall.

Men uansett hva det er, så får jeg jo ikke så mye tid tilbake da, til å
gjøre jobben min, etter
at jeg har oppdatert bloggen, som det nå er vel er snart et par tusen poster
på, og etter at jeg
driver med de klagene, som vel er 40-50 nå, siden jeg blir tullet med
overalt og av alle, virker
det som.

Så jeg har ikke noe blekk på printeren her, må jeg innrømme.

For jeg ligger litt på etterskudd med jobbinga.

Og det virker også for meg, som om Sivilombudsmannen også driver å tuller
litt her.

For jeg forklarte hva jeg ønsket å klage på.

Og fikk beskjed om å sende et kort, undertegnet brev.

Hvilket jeg gjorde.

Men så, etterpå, så er ikke det bra nok, likevel.

Hvis det ikke var bra nok, å sende et kort undertegnet brev, så burde vel
det vært klargjort
med en gang?

Det var jo bare oppdateringer jeg sendte etter den første forklaringen, som
ble sendt pr.
e-post.

Jeg kan ikke forstå det på noen annen måte enn at Sivilombudsmannen også
gjør seg dum her.

Er det noe slikt som overvåkningspolitiet, som driver å tuller med meg
gjenom Sivilombudsmannen
også?

Er det ikke nettopp slik tulling, fra myndighetene, som Sivilombudsmannen
skal hjelpe folk mot?

Så jeg lurte på om du kan kikke på det her en gang til, for jeg mener jeg
har sendt de brevene
som var avtalt.

Så jeg skjønner ikke hva som egentlig er problemet.

Jeg synes det virker litt som, at dere dikter opp problemer.

Så jeg håper dere har muligheten til å kikke på dette.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter