Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 26. mars 2008

Politiet overvåker og trakasserer folk på debattforum? (In Norwegian).

Her er de debattforumene, som jeg har blitt utsatt for hva jeg vil kalle organisert trakassering på:

- VGD.

- Veggavisen.

- BBC.

- Det norske Everton-forumet (ESCNB).

- British Expats.

- Debattcentralen (Aftenposten).

- Daily Post (Liverpool).

De ovenfor ser jeg på som klare.

Og det var en del rart som foregikk på den danske avisen BTs forum og.

Ettersom jeg leste om på et nettsted som heter xiandos, og har et lignende konsept av Wikipedia, så er dette typisk for strategien, som overvåkningspolitiet bruker.

Jeg skal finne sitat:

The ability of opponents to utilize computer bulletin boards to pass information and educate people must be met with an active program of disinformation and attack." (Codeword: Cablesplice, 1993)

Terror-nettverket "Politiets Sikkerhetstjeneste" er også aktive på Internett og flommer over portaler, forum og andre tjenester der folket kan kommunisere fritt med feilinformasjon, propaganda og sjikane. Formålet med deres Internett-virksomhet er å kritisere og så tvil om troverdigheten til enhver som fremmer objektiv faktainformasjon som går på tvers av det myndighetene ønsker at folk skal tro. Politiets Sikkerhetstjeneste overvåker Internett-forbindelsen til menneskene de trakasserer slik at de umiddelbart eller etter kort tid kan svare på debattinnlegg som menneskene de trakasserer skriver.

http://nb.xiandos.info/Politiets_sikkerhetstjeneste

Jeg har lurt på hvem det er som har drevet og terrorisert meg, må man nesten kalle det, for det har vært ganske omfattende, og med systematisk krenkende kommentarer hele tiden.

Men ettersom det jeg leste ovenfor, så kan jo dette tyde på at det er overvåkningspolitiet da.

Enda jeg har aldri gjort noe kriminellt, og aldri vært noen kriminelle miljøer, eller noe lignende.

Så hvem som blir utsatt for denne form for terrorisering og sensuring, det tror jeg nok kan være ganske vilkårlig.

Så det vil jeg bare advare for.

At debatt-forum, de er nok overvåket av politiet, i hvertfall, og muligens andre og, for alt hva jeg vet.

Så man skal det med en klype salt, det som står på de forumene.

For hvis noen skriver noe som myndighetene ikke liker, så blir man trakassert og sensurert vekk.

Så det er ikke sånn at det er yttringsfrihet.

Det er bare et ord de bruker og tar fram i fine taler osv.

Men i virkeligheten, så er ikke det som står på debattforumene, et utrykk for folkets mening.

Det er et utrykk for myndighetenes mening.

Fordi det som ikke myndighetene er enig i, det bare sletter de, og de mobber dem som har uønskede meninger vekk.

Og det samme har skjedd meg, når det gjelder blogger.

Skal jeg se om jeg husker hvilke blogger jeg har fått slettet med ulike intetsigende begrunnelser:

- Blog.dk

- Blogg.no

- Blog.co.uk

Jeg må sjekke hva de andre heter.

Det var visst bare de tre, såvidt jeg kunne se i farta nå.

Men alikevel, det er alvorlig nok det.

Fordi, f.eks., som jeg prøvde å forklare dette en gang tidligere.

Hvis noen er uenige i en linje som står i en bok (tilsvarende en post på en blogg).

Har de lov til å brenne ned hele biblioteket da? (tilsvarende en blogg, som jo kan ha tusenvis av poster).

Det sier seg selv, politet og andre, har ikke lov til å brenne ned hele biblioteket, fordi de ikke liker en linje i en bok.

Men det er faktisk hva det kan synes som at overvåkningspolitet gjør med blogger.

Hvis det er en linje de ikke liker, i en av hundrevis, eller tusenvis, av poster.

Så sletter de bare hele bloggen.

Med hundrevis av timer med arbeid.

Så det er som i Sovjet under Stalin, mer eller mindre, vil jeg si.

Så hvor demokratiet har blitt av.

Og hvor yttringsfriheten har blitt.

Og hvor respekten for enkeltpersoner og folks rettigheter har blitt av.

Det er vanskelig for meg å svare på.

Men den har nok forsvunnet et eller annet sted, i myndighetenes maktapparat osv.

Så Orwell hadde nok mye rett.

Med 1984, om at storebror ser deg.

Og med Animal Farm, at noen dyr (eliten), er likere enn andre.

Så det er ikke så artig, hvis man er enkeltperson, og prøver å stå opp for rettighetene sine.

Eller ha egne meninger for eksempel.

Eller prøver å tenke selv da.

For da får man storebror og grisene fra Animal Farm etter seg med en gang.

Så da får man mett av ting å tenke på.

Som dem vel ville ha sagt det i Elverum, der jeg var i militæret.

Så da blir man terrorisert, og sensurert, og får rettinghetene sine og livene sine, tullet med og ødelagt.

Så det er ikke noe egentlig demokrati, som jeg ser det.

Det er et elitestyre (Plutokrati), hvor vanlige folk, som ikke er i eliten, blir systematisk undertrykket.

Så ikke stol på det som står i grunnloven og menneskrettighene og hvor det står.

Det er bare piss alt sammen.

Ikke fordi det er en dårlig tanke.

Men myndigheten bryr seg ikke en dritt om det uansett.

Så det tenkte jeg at jeg måtte skrive om nå, mens jeg hadde det her i hue.

Så da får man håpe det er greit.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter