Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 26. mars 2008

Fylkesmannen i Oslo og Akershus 5. (In Norwegian).

Jeg kikka på den e-posten jeg fikk fra Fylkesmannen i Oslo og Akershus i dag:

'From: Toril.Ragnoy@fmoa.no RagnøyToril
To: eribsskog@gmail.com Erik Ribsskog
Date: Wed, 26 Mar 2008 08:03:12 +0000
Subject: svar på mail

angående din mail 19.mars.

Vi har registrert alle dine mailer på saken. Jeg har forstått at du har klaget på avslaget, men vi har relativt lang saksbehandlingstid. Din klage vil bli behandlet etterhvert.
Du hører fra oss da.

Med vennlig hilsen
Toril Ragnøy, førstekonsulent
Juridisk avdeling, Fylkesmannen i Oslo og Akershus
Postboks 8111 Dep, 0032 OSLO
Dir.tlf.: 22003583
Mailto:Toril.Ragnoy@fmoa.no
http://www.fylkesmannen.no/OsloOgAkershus'.


Så står det: 'Din klage vil bli behandlet etterhvert. Du hører fra oss da.'.

Sånn er det ikke i England, mener jeg.

Da er det frister for når man skal få svar osv.

Her sier de, 'etterhvert'.

Det er ikke en ordentlig betegnelse.

Dem burde si hvor lang tid det tar dem å svare.

Dessuten, så var det vel noen spørsmål jeg sendte dem, som de ikke svarte på.

Skal jeg se om jeg finner e-posten her:

'Hei,

jeg viser til brev jeg mottok i dag, angående avslag om fri rettshjelp.

Jeg tenkte jeg skulle sende en klage på avslaget.

Men det er jo mye som har skjedd.

Så før jeg gjør det, så tenkte jeg at jeg skulle høre med dere om hva dere
mener
med et par av tingene dere skriver:

Dere sier at det som jeg søker om fri rettshjelp for, ikke er prioriterte
saker.

Men hva er det som er prioriterte saker?

Og dere skriver også, at det kan:

'unntaksvis gis fritt redsråd [..] dersom saken objektivt sett berører søker
i særlig sterk grad'.

Jeg lurer på hvordan det defineres?

På forhånd takk for svar!

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog'.


Så jeg sa at jeg ville spørre et par spørsmål, før jeg klagde.

Så gjør hun dama der seg dum, og later som at det var en klage.

Det er ingen ende på hvor mye tull det er i offentlig forvaltning i Norge, virker det som.

Jeg får sende dem en svar e-post, og spørre hva som skjer.

Så får vi se om det dukker opp noe svar.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter